*Jubeltråd*

i dag er det 1uke til jeg er stikker [:D][:D][:D][:D]

Dytter jubel-tråden vår litt opp jeg tilfelle noen føler for å juble idag. [:)][:)][:)]

Jubler for de to gulleggene mine!!! [:D][:D]

i morra skal jeg teste [:D][:D] kryss kryss kryss

jubler for uvennskapet på jobb har tatt slutt og at hu ikke bryr seg om meg lenger. eks passet alltid når jeg skulle på do, ete, 5 min sen på jobb, da smset hu sonelederen og bisslet, nå er det galskapet over og ut, for så lenge da[;)]

Jubler over at det er en halvtime igjen på jobb. Så er det HELG.

Ha en strålende helg alle herlige snupper. [:)][:)][:)]

God helg, Bobbo, og alle dere andre! [:)]
Jeg jubler for at det fortsatt er noen dager igjen av ferien, at jeg har hatt eggløsning av meg selv denne syklusen og at jeg har fått troa tilbake på at det skal klaffe snart! [:D][:D][:D]

Jeg vil juble for at jeg om en uke bare skal på ultralyd, og da få dato for uttak[:D][:D]

Samboer og jeg har vært sammen i 13 og 3mnd idag.

Så jubler jeg også for kjøp av ny bil. [:)][:)][:)]

bestilt syden tur til kreta jippi[:D]

jippi jaja jippi jippi jaaaaa.....jeg har startet med spray[:D][:D][:D][:D][:D]juhuuuuuu er i gang......p-pillene gjorde sitt at mensen ikke tullet mere, håper bare jeg får jeg denne uka, tar siste ppille i dag.........<3<3<3<3<3<3<3

ORIGINAL: ruger

Jubler for jeg er over 18 uker på vei nu[:D]

Gratulerer. [:)][:)][:)]

ORIGINAL: *Bobbo*

2 dager til på jobb, så er det påske ferie (nesten 1,5 uke)
Skal bli så deilig.

Så deilig!
Skal jobbe 2 dager i neste uke, så blir det ferie på meg også [:D]
Har siste mammaperm i morra (kanskje ikke noe å juble over det da...) Men godt med langhelg da [:)]

Jubler for påskeferie og for KNALLPOSITIV eggløsningstest i dag... [;)][:D][:D][:D][;)]

Back
Topp