*Jubeltråd*

ORIGINAL: snuppis!

TR kom for fullt her [:'(][8|][8D][:)]

Da jubler vi for at du kanskje er ferdig med den når julaften kommer da snuppis![:D] Aldri så galt at det ikke er godt for noe sies det. Hvordan går det med dere da?

Jeg jubler for positiv test på lørdag[:D][:)][:D]

Jeg jubler for at d snart er testedag

jubler for at jeg endelig har fått en dato å forholde meg til... spraystart 9 januar...hjelp...[;)]

Juble over spraystart ca 15 januar!!!! Hurra! Aldri vært så nærme.

Og det er så sinnsykt mange her inne som er i gang / skal i gang. Jubler for alle jenter!
[:)]

Idag er det juleaften. Jubler for det jeg. [:)][:)][:)]

Ønsker alle en riktig god jul, kose dere masse idag.

Siden jeg sjeldent kommer med noen positive ting her inne(beklager men jeg syns dette er forferdelig tøft, noe jeg tror alle kan skrive under på)[:(] 

Så jubler jeg over at jeg har en fin dag, jeg har sånn lykkefølelse inni meg. Jeg jubler over at jeg får sove ordentlig uten tabletter, at jeg ikke har felt noen tårer på 5 dager og at jeg er avslappa og glad. takk gud for at det finnes sånne dager også

Jubler for en uke med spray [:D], og at det snart nermer seg ett nyttår med mange Engle barn.
Jeg jubler også for håpet mitt om en spire februar 2010 [:D]

ORIGINAL: IVFProver84

Jubler for en uke med spray [:D], og at det snart nermer seg ett nyttår med mange Engle barn.
Jeg jubler også for håpet mitt om en spire februar 2010 [:D]

Henger meg på denne[:D]

Jubler extra i dag siden jeg fikk spray mens i dag wwwwiiiiiiii.. Kankjse det er siste mens på veldig mange måneder[:)][:D]

JEG ER RUGER PÅ EGGJO!!!!!!!!!!!!!!

Han ble omdøpt til EGGBERT av sambo på torsdag[8D] (Samme hva h*n heter, ruger er jeg uansett[:)])

Er ruger av et gullegg[:)]

Johoooooooooo, da er jeg ruger!!!! Og har 10 egg på frys som back-up.. føler meg megaheldig[:)]

ORIGINAL: Bens mamma

Johoooooooooo, da er jeg ruger!!!! Og har 10 egg på frys som back-up.. føler meg megaheldig[:)]

Gratulerer som ruger. [:)][:)][:)]
Wow, 10 egg på frys er jo kjempe flott.

Krysser alt som krysses kan for positiv test om 14 dager.

ORIGINAL: lilletrym250310

ORIGINAL: *Bobbo*

Idag jubler jeg over at jeg og samboer har vært sammen i 13 år.

Så jubler jeg også over hvor fantastisk det er å ha han hjemme hos meg.

Jeg jubler med deg her ;) Gratulerer!

Tusen takk [:)][:)][:)]

Jubler over at igår begynte vi å trene igjen etter det som skjedde.
Og det gikk så fint. [:)][:)][:)]

Back
Topp