*Jubeltråd*

*Bobbo*

Forumet er livet
Synes vi skal ha vår egen jubeltråd her inne jeg. [:)][:)][:)]
Her kan det jubles om alt. Om sprøytestart, ul, antall dager til spraystart ol...

Så da er det bare å juble jenter...

[:D][:D]Godt forslag! Jeg vil  juble over at jeg er igang med IVF og at jeg har kommet meg gjennom 4 dager med spray snart[:D][:D]

Jubler over at det bare er 14 dager til Julebordet vårt. [:)][:)][:)]
Gleder meg til å se dere igjen jenter og treffe nye jenter.

Jeg har ENDELIG fått mensen! Hadde blødning og negativ test 14 september.. så dette var jammen på tide!
Tenkte jeg skulle prøve å teste eggløsning denne mnd, bare for å se om jeg i det hele tatt har eggløsning (siden Hausken var litt i tvil).. Kanskje vi stiller "sterkere" i Haugesund hvis det er et lite "problem" med meg også, og ikke "bare" mannen...

da jubler jeg for spraystart om 16 dager,og håper det blir klaff ved første forsøk

Og jeg jubler og krysser fingre for att mitt neste forsøk vil lykkes etter operasjonen som skjer 24.nov ;)

Eg jublar for at eg skal vera med på julebordet 6.des og for at eg har fått beh.opplegg no for forsøk på nyåret! [:)]

Idag jubler jeg over at jeg og samboer har vært sammen i 13 år.

Så jubler jeg også over hvor fantastisk det er å ha han hjemme hos meg.

jeg jubler over at min kjære og gode venninne kommer til meg og vi skal prate om forsamtalen og alt rundt [:)]

*godesnuppa*

ORIGINAL: *Bobbo*

Herregud så sentimental jeg er, men her sitter jeg og gråter og tenker at så fantastisk at du kan juble over det. Ting kunne jo hatt ett annet utfall. 13 år er utrolig bra, tenk så mye dere har vært igjennom og opplevd i de årene Bobbo. Håper de neste 13 årene er fylt med masse glede, latter og kjærlighet. Hurra for dere idag!!!

ORIGINAL: Sarah

ORIGINAL: *Bobbo*

Herregud så sentimental jeg er, men her sitter jeg og gråter og tenker at så fantastisk at du kan juble over det. Ting kunne jo hatt ett annet utfall. 13 år er utrolig bra, tenk så mye dere har vært igjennom og opplevd i de årene Bobbo. Håper de neste 13 årene er fylt med masse glede, latter og kjærlighet. Hurra for dere idag!!!

Tusen tusen takk vennen min. [:)][:)][:)]
Det er bare helt fantastisk å juble over dette.

jeg jubler over at vi endelig har kommet igang med nesesprayen og på januar blir det sprøyte start.
15 januar blir det UL

ORIGINAL: ruger

jeg jubler over at jeg er gravid, 5 + 1 i dag[:)]

Gratulere kjempe masse!! Så spennede tid du har fremfor deg[:D]

da kan jeg juble over at jeg begynner på spray den 27 des[:D]

ORIGINAL: ruger

jeg jubler over at jeg er gravid, 5 + 1 i dag[:)]

Gratulerer sååå mye. [:)][:)][:)]

Eg jublar over spraystart 13.januar! Det er jo ikkje lenge til. Har fått satt opp akupunkturtimar i dag frå 5.januar og kvar veke fram til uttak/innsett:) No skal det prøvast ut. Håpar at tredje forsøket blir mi store glede[:)] Gratulera med 13 år Bobbo! Kjekt at det går bra med din mann no!

Jeg jubler over spraystart i dag. [:)] Er så spent på tiden fremover. Kanskje vi kan kjøpe julegaver til vårt eget barn til neste år. [:D]
Også jubler jeg over at det snart er jul og at det er skikkelig julestemning ute. [;)]

Back
Topp