Jubler for at alt så fint ut på UL i dag! 118 slag i minuttet. Fikk høre hjerteslagene, ikke bare se de. <3 Det var vi ikke forberedt på. Overveldende! Ny UL i boks også i uke 9 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

DeiligHar kommet oss til 7+0 uten blødning!![]()
Det viste seg å være 24(!!) bleiepakker fra Libero i str 1 og 2!!
Overraskende stor mengde! Det var med to fulle poser av «billigbleier» også, som jeg kommer til å gi bort videre da jeg ikke er glad i annet enn Libero. Men guriland, så snillt å gi bort så mange gratis da!Oi, nå kan det bli mange blowouts!Det var ei på FB som la ut gratis bleier på fredag, og heldigvis var jeg førstemann. Det går alltid så fort unnaDet viste seg å være 24(!!) bleiepakker fra Libero i str 1 og 2!!
Overraskende stor mengde! Det var med to fulle poser av «billigbleier» også, som jeg kommer til å gi bort videre da jeg ikke er glad i annet enn Libero. Men guriland, så snillt å gi bort så mange gratis da!
Jeg også! Har sendt melding nå og etterspurt skjultGleder meg til vi får skjult forum og vi får ny banner! Det er stas!![]()
Og derfor jubler jeg over det nå fordi det snart skjer
![]()

Da må jeg få komme meg opp på de 50 innlegg!Jeg også! Har sendt melding nå og etterspurt skjult![]()
Bare å kjøre på da jaDa må jeg få komme meg opp på de 50 innlegg!![]()