Jubeltråd

Jubler også for vellykket UL i dag, lille målt til 0.8 og med hjerteaktivitet <3 Neste UL i uke 12, men usikker på om jeg klarer å vente så lenge så må muligens bestille meg en privat i mellomtiden :angelic:

Last edited:
Jubler for 4+2 og 2-3 uker på digital test!
Har vært så stressa etter det som nok da har vært festeblødning torsdag/fredag, så godt å virkelig få bekreftet at det går rette veien!

Det var ei på FB som la ut gratis bleier på fredag, og heldigvis var jeg førstemann. Det går alltid så fort unna :gen113Det viste seg å være 24(!!) bleiepakker fra Libero i str 1 og 2!! :woot: Overraskende stor mengde! Det var med to fulle poser av «billigbleier» også, som jeg kommer til å gi bort videre da jeg ikke er glad i annet enn Libero. Men guriland, så snillt å gi bort så mange gratis da!

Vedlegg

• IMG_5159.jpeg
    IMG_5159.jpeg
    361,7 KB · Visninger: 18
Last edited:
Det var ei på FB som la ut gratis bleier på fredag, og heldigvis var jeg førstemann. Det går alltid så fort unna :gen113Det viste seg å være 24(!!) bleiepakker fra Libero i str 1 og 2!! :woot: Overraskende stor mengde! Det var med to fulle poser av «billigbleier» også, som jeg kommer til å gi bort videre da jeg ikke er glad i annet enn Libero. Men guriland, så snillt å gi bort så mange gratis da!
Oi, nå kan det bli mange blowouts!

Back
Topp