Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ååå så stas Hvor langt er du?Fant hjertelyden med doppler hjemme
9+5Ååå så stas Hvor langt er du?
Er så usikker på om jeg skal kjøpe doppler. Har jo hørt at det ikke er anbefalt, men hadde jo vørt gøy å hørtFant hjertelyden med doppler hjemme
Ikke sant. Man må vite hvor og hva man skal lytte etter. Og for mye bruk stresser jo fosteret. Men for meg er det så betryggende å ha en.Er så usikker på om jeg skal kjøpe doppler. Har jo hørt at det ikke er anbefalt, men hadde jo vørt gøy å hørt
Endte opp med å bestille en jeg også Aner jo ikke åssen jeg skal bruke den daIkke sant. Man må vite hvor og hva man skal lytte etter. Og for mye bruk stresser jo fosteret. Men for meg er det så betryggende å ha en.
ligger noen videoer på youtube med tipsEndte opp med å bestille en jeg også Aner jo ikke åssen jeg skal bruke den da
Åå fantastisk!!Var på privat ultralyd for å få avkreftet/ bekreftet at noe var galt etter lysrosa utflod i går. Ultralyden viste et friskt foster med gode hjerteslag Ingen blod å se innvendig. Jordmor begrunnet blødningen med at lette blødninger kan oppstå pga mye blod i omløp og hårsår livmortapp.
Vis vedlegget 449769