Jubeltråd

Jubler for at jeg endelig ble oppringt av sykehuset med resultat av hcg prøven fredag (4+1). Den var på rett under 300. Mener jeg leste at gjennomsnittet på det tidspunktet er på 140. Skal ta ny prøve i morgen (5+0) så får vi se hva stigningen er på … krysser fingrene for god stigning.

Jubler over å kjenne litt småkvalme når jeg må sitte på huk (vasking på jobb i dag, jobber i industrien).
Jeg håper flere symptomer dukker opp etter hvert. For akkurat nå føler jeg meg lite gravid. Bortsett fra litt murring av og til, og trøtthet. Og en puls som har stigi masse.
Når kjente dere på kvalme? Jeg er er jo bare 4+2, så for min del er det nok litt tidlig med så mye symptomer:)

Jubler over å kjenne litt småkvalme når jeg må sitte på huk (vasking på jobb i dag, jobber i industrien).
Jeg håper flere symptomer dukker opp etter hvert. For akkurat nå føler jeg meg lite gravid. Bortsett fra litt murring av og til, og trøtthet. Og en puls som har stigi masse.
Når kjente dere på kvalme? Jeg er er jo bare 4+2, så for min del er det nok litt tidlig med så mye symptomer:)
Begynte med skikkelig kvalme 5+0, men den kom senere forrige gang. Skjønner godt alle som ønsker seg kvalme, men hjelpemeg så grusomt det er også

Back
Topp