Jubeltråd

Chawa

Gift med forumet
Tilgangsansvarlig
Junilykke 2020 ♡
Oktoberbarna 2021♡
Skuddårsspirene 2024
Utmarsj 2024
Her kan man juble så mye man vil

:wav

Jeg jubler for positiv test og sjansen til å få oppleve dette her igjen
 
Jeg jubler for at det er kvelden, så jeg kan gå å legge meg :laughing025
 
Jubler for 3+ og krysser det jeg har for at den sitter
 
Hvor mange dpo er du?:happy: Fikk også 3+ i dag, men syntes det var i overkant tidlig egentlig for å være 19 dpo som jeg er :smiley-ashamed004
14 dpo, så er etter mine beregninger minst en uke for tidlig ut fra tidligere svangerskap. Så mistenker at jeg må ha hatt eggløsning før, selv om eggløsningstesten var positiv 10september og negativ igjen den 11 (har tenkt at EL var den 12)
 
Jubler over dagens besøk hos gynekolog! Reiste dit for å sjekke en skummel kul på livmorhalsen, men som ikke er så skummel likevel! :smiley-bounce016

Bonusen ble å bekrefte graviditeten, da denne ble et faktum etter henvisning dit. Hadde gruet meg de siste dagene og har ikke klart å gledet meg over spiren i magen, da jeg var redd for hva som ville skje med denne kulen.
Smilte trill rundt når jeg fikk se "hula" til spiren i magen på ultralyd :smiley-bounce012:Heartred litt for tidlig for å se selve spiren. Men gynekolog sa "her bor det noen!" laughing6
Når håper jeg gleden over graviditeten kommer naturlig :Heartpink
 
:smiley-bounce016
Jubler over resept på Xonvea! Håper så inderlig det er svaret på denne ekstreme kvalmen. Led meg gjennom en uke på andre legemidler jeg har prøvd før uten hell før legen ga etter.

Så spørsmål, siden denne skal tas på tom mage, hvor lenge etter/før mat tar dere disse? Vanskelig å ha tom mage så lenge når man er syyykt kvalm...
 
:smiley-bounce016
Jubler over resept på Xonvea! Håper så inderlig det er svaret på denne ekstreme kvalmen. Led meg gjennom en uke på andre legemidler jeg har prøvd før uten hell før legen ga etter.

Så spørsmål, siden denne skal tas på tom mage, hvor lenge etter/før mat tar dere disse? Vanskelig å ha tom mage så lenge når man er syyykt kvalm...
Jeg troor jeg tok den ca én time før frokost og 1-2 timer etter kveldsmat, sist svangerskap. Syntes det var veldig vanskelig selv..
 
:smiley-bounce016
Jubler over resept på Xonvea! Håper så inderlig det er svaret på denne ekstreme kvalmen. Led meg gjennom en uke på andre legemidler jeg har prøvd før uten hell før legen ga etter.

Så spørsmål, siden denne skal tas på tom mage, hvor lenge etter/før mat tar dere disse? Vanskelig å ha tom mage så lenge når man er syyykt kvalm...
Så bra du fikk!! :happy093

Jeg tar 2 timer etter eller 30 min før måltid :) Men blir det for ille for deg å vente så lenge hadde jeg korta ned litt, en risikerer bare litt dårligere virkning evt :)
 
Back
Topp