Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvor mange dpo er du? Fikk også 3+ i dag, men syntes det var i overkant tidlig egentlig for å være 19 dpo som jeg erJubler for 3+ og krysser det jeg har for at den sitter
14 dpo, så er etter mine beregninger minst en uke for tidlig ut fra tidligere svangerskap. Så mistenker at jeg må ha hatt eggløsning før, selv om eggløsningstesten var positiv 10september og negativ igjen den 11 (har tenkt at EL var den 12)Hvor mange dpo er du? Fikk også 3+ i dag, men syntes det var i overkant tidlig egentlig for å være 19 dpo som jeg er
God turJubler for ferie og at jeg drar til London i dag
Hva er skjult forum?Halvveis til å få skjult forum
Et forum som er skjult for de som ikke er aktive på juni-gruppen. Man har noen som bestemmer hvem som skal få tilgang. Færre folk, så det er lettere å være åpen om ting syntes jeg. Også får du sånn banner under navnet dittHva er skjult forum?
Jeg troor jeg tok den ca én time før frokost og 1-2 timer etter kveldsmat, sist svangerskap. Syntes det var veldig vanskelig selv..
Jubler over resept på Xonvea! Håper så inderlig det er svaret på denne ekstreme kvalmen. Led meg gjennom en uke på andre legemidler jeg har prøvd før uten hell før legen ga etter.
Så spørsmål, siden denne skal tas på tom mage, hvor lenge etter/før mat tar dere disse? Vanskelig å ha tom mage så lenge når man er syyykt kvalm...
Så bra du fikk!!
Jubler over resept på Xonvea! Håper så inderlig det er svaret på denne ekstreme kvalmen. Led meg gjennom en uke på andre legemidler jeg har prøvd før uten hell før legen ga etter.
Så spørsmål, siden denne skal tas på tom mage, hvor lenge etter/før mat tar dere disse? Vanskelig å ha tom mage så lenge når man er syyykt kvalm...