Jubeltråd

Så koselig. Hvor langt er du på veien? Jeg lå å kjente noe når jeg våknet i natt. Tror også det var masse liv og bevegelser. Jeg er i uke 17+2
19+1 :)
Har kjent noen diffuse bevegelser siden slutten av uke 16, men har ikke klart å tro at det er babyen. Men nå kjenner jeg det litt tydeligere og flere steder:Heartred

Så stas!! Det er helt sikkert bevegelser:Heartred

Ordinær ultralyd i morgen :Heartred
Fikk time ganske sent på ettermiddagen, så kommer til å gruglede meg hele morgendagen.

En annen ting som slo meg er at jeg er halvveis i svangerskapet nå. Ukene etter uke 12 har gått så fort! Tror tiden etter jul kommer til å fly av gårde og. Plutselig legger vi ut innlegg om fødsler dereo_O:Heartred

Ordinær ultralyd i morgen :Heartred
Fikk time ganske sent på ettermiddagen, så kommer til å gruglede meg hele morgendagen.

En annen ting som slo meg er at jeg er halvveis i svangerskapet nå. Ukene etter uke 12 har gått så fort! Tror tiden etter jul kommer til å fly av gårde og. Plutselig legger vi ut innlegg om fødsler dereo_O:Heartred

Når vi kommer over nyttår er det plutselig ikke så lenge igjen, nei! Det blir veldig spennende <3

Jubler over å ha kommet oss i hus etter flytting fra Nord-Norge til Sør-Norge (om enn med mye rot og flytteesker fortsatt). Nå som stressnivået har senket seg og jeg endelig har litt tid til å ta det med ro, har jeg virkelig fått kjenne på spark og aktivitet i magen :Heartred Og i morges kunne min samboer også kjenne spark for første gang!

Har vært på 24 ukers kontroll hos Jordmor idag, alt står bra til med jentungen. Jeg har begynt å kjenne så smått at det er liv denne uken. Da morkaken ligger på fremsiden gir en god støtpute :). Blir nok takknemlig for den plasseringen senere i graviditeten .. første møte med jordmoren og hun virker veldig flink, og er kjempe hyggelig:Heartred

Har tenkt til å fortelle elevene mine om graviditeten før ferien starter til torsdag. Fikk endelig fortalt det til trinnet i dag. Godt å få det ut!! :hilarious: Prøver å tenke ut kreative ideer for hvordan jeg kan fortelle det. Er det noen her som har noen tips? De går i 2. klasse på barneskolen :)

Har tenkt til å fortelle elevene mine om graviditeten før ferien starter til torsdag. Fikk endelig fortalt det til trinnet i dag. Godt å få det ut!! :hilarious: Prøver å tenke ut kreative ideer for hvordan jeg kan fortelle det. Er det noen her som har noen tips? De går i 2. klasse på barneskolen :)

Jeg jobber i barnehage da, og var tidlig ute med å fortelle det, men på nissefesten vi nettopp hadde tok jeg sløyfebånd rundt og en diger sløyfe på magen. Da var det i hvertfall en del foreldre som forstod at jeg er gravid og gratulerte - enkelt og koselig :happy:

Hehe vise ultralyd og få de til å gjette kjønn? Skrive sine gjettinger i en hatt og telle etterpå eller noe kanskje ikke direkte hvordan man forteller, men gjør litt aktivitet ut av det.

Jeg jobber i barnehage da, og var tidlig ute med å fortelle det, men på nissefesten vi nettopp hadde tok jeg sløyfebånd rundt og en diger sløyfe på magen. Da var det i hvertfall en del foreldre som forstod at jeg er gravid og gratulerte - enkelt og koselig :happy:
Hehe vise ultralyd og få de til å gjette kjønn? Skrive sine gjettinger i en hatt og telle etterpå eller noe kanskje ikke direkte hvordan man forteller, men gjør litt aktivitet ut av det.
Takk for gode tips! Jeg har ikke så mye mage enda, så man ser det egentlig ikke på meg. Laget en rebus elevene måtte løse. Mange lurte på når de skal putte babyen i magen min, siden jeg ikke har noe særlig mage. Og de trodde ikke helt på at den alt er der! Men de synes det var veldig koselig :hilarious:

Back
Topp