Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er nok det jeg har kjent tidligere og, men nå er det tydeligere og varer litt lenger av gangen.Så koselig. Hvor langt er du på veien? Jeg lå å kjente noe når jeg våknet i natt. Tror også det var masse liv og bevegelser. Jeg er i uke 17+2Kjenner endelig liv og nå er jeg helt sikker på at det er detDet er nok det jeg har kjent tidligere og, men nå er det tydeligere og varer litt lenger av gangen.
19+1Så koselig. Hvor langt er du på veien? Jeg lå å kjente noe når jeg våknet i natt. Tror også det var masse liv og bevegelser. Jeg er i uke 17+2

Ordinær ultralyd i morgen![]()
Fikk time ganske sent på ettermiddagen, så kommer til å gruglede meg hele morgendagen.
En annen ting som slo meg er at jeg er halvveis i svangerskapet nå. Ukene etter uke 12 har gått så fort! Tror tiden etter jul kommer til å fly av gårde og. Plutselig legger vi ut innlegg om fødsler dere![]()
Og i morges kunne min samboer også kjenne spark for første gang!

Ja! Samme her! Fantastisk å kjenne babyen bevege seg så mye!Kjenner mye aktivitet i magen hver eneste dag![]()

Prøver å tenke ut kreative ideer for hvordan jeg kan fortelle det. Er det noen her som har noen tips? De går i 2. klasse på barneskolen Har tenkt til å fortelle elevene mine om graviditeten før ferien starter til torsdag. Fikk endelig fortalt det til trinnet i dag. Godt å få det ut!!Prøver å tenke ut kreative ideer for hvordan jeg kan fortelle det. Er det noen her som har noen tips? De går i 2. klasse på barneskolen
![]()

Hehe vise ultralyd og få de til å gjette kjønn? Skrive sine gjettinger i en hatt og telle etterpå eller noe kanskje ikke direkte hvordan man forteller, men gjør litt aktivitet ut av det.Har tenkt til å fortelle elevene mine om graviditeten før ferien starter til torsdag. Fikk endelig fortalt det til trinnet i dag. Godt å få det ut!!Prøver å tenke ut kreative ideer for hvordan jeg kan fortelle det. Er det noen her som har noen tips? De går i 2. klasse på barneskolen
![]()
Jeg jobber i barnehage da, og var tidlig ute med å fortelle det, men på nissefesten vi nettopp hadde tok jeg sløyfebånd rundt og en diger sløyfe på magen. Da var det i hvertfall en del foreldre som forstod at jeg er gravid og gratulerte - enkelt og koselig![]()
Takk for gode tips! Jeg har ikke så mye mage enda, så man ser det egentlig ikke på meg. Laget en rebus elevene måtte løse. Mange lurte på når de skal putte babyen i magen min, siden jeg ikke har noe særlig mage. Og de trodde ikke helt på at den alt er der! Men de synes det var veldig koseligHehe vise ultralyd og få de til å gjette kjønn? Skrive sine gjettinger i en hatt og telle etterpå eller noe kanskje ikke direkte hvordan man forteller, men gjør litt aktivitet ut av det.