Jubeltråd

Jubler fordi det gikk så bra på tidlig ultralyd i dag. Jordmoren fant fosteret med en gang og det første jeg så var et bankende hjerte på skjermen :Heartred Har vært så redd for at noe skulle være galt, så ble så lettet da jordmoren sa at alt så fint ut. Er ca 8+4 uker på vei, så ble satt tilbake med 5 dager, men det forventet jeg, da jeg ikke følte at utregning med menstermin stemte.

God dag her også ! Fikk tak i en gratis litt ekstra stor og flott puff på Finn.no . Nå har koda , hunden vår fått sin egen plass siden av soffaen. Den er høy nok til at han får tittet ut på gata gjennom vinduet , så får han forts følge med på alt spennende løv som fyker forbi, biler, hunder og folk :gen053 ønsker ikke lenger å ha en sofa hund når vi får baby, han kan være litt voldsom av sæ, å brer sæ utover halve soffaen ..

God dag her også ! Fikk tak i en gratis litt ekstra stor og flott puff på Finn.no . Nå har koda , hunden vår fått sin egen plass siden av soffaen. Den er høy nok til at han får tittet ut på gata gjennom vinduet , så får han forts følge med på alt spennende løv som fyker forbi, biler, hunder og folk :gen053 ønsker ikke lenger å ha en sofa hund når vi får baby, han kan være litt voldsom av sæ, å brer sæ utover halve soffaen ..
Vi har også puff til hunden, veldig glade for det nå! :happy119

Vært hos jordmor for første gang i denne graviditeten! Var en fantastisk jordmor! Satt til og med akupunktur for kvalme. Prøvde først en eldre doppler, fant ikke hjertelyden, men hentet en bedre en og fant raskt hjertelyden til mini da. Fantastisk å høre at det fortsatt er liv inni magen. ❤️ 12 uker imorgen. ❤️

Var på ultralyd i dag! Alt virker bra. Baby lå ikke i riktig posisjon mye av tiden, så de kunne ikke måle alt korrekt. Men det var allikevel ikke noe urovekkende, mener jordmor. Gleder oss til neste møte allerede!
Så herlig :Heartred Vi fikk heller ikke målt alt - baby var en skikkelig sprellmakrell :laughing002

Back
Topp