Jubeltråd

Det er lørdag!

Jeg har drukket kaffe for første gang på en uke! Det var godt, og rart..

Fri helg, og eldstedatteren min har lagd verdens beste middag :happy: Nå ligger jeg totalt stappmett i senga mens hun lager karamell kjeks, etterpå skal vi spille monopol :happy119 Perfekt lørdag, og jeg er skikkelig bortskjemt!

Fri helg, og eldstedatteren min har lagd verdens beste middag :happy: Nå ligger jeg totalt stappmett i senga mens hun lager karamell kjeks, etterpå skal vi spille monopol :happy119 Perfekt lørdag, og jeg er skikkelig bortskjemt!
Det hørtes så koselig ut! Jeg gleder meg sånn til mine blir store nok til at vi kan kose oss med brettspill :Heartred Hva lagde hun for noe godt til middag?:D

Jeg har enda en ting å juble for i dag. Kvalmen er der, men jeg har klart å holde den i sjakk hele dagen! Jeg lurer på om det er de store mengdene vann som har gjort det? Jeg tester det i morgen og :happy090

Det hørtes så koselig ut! Jeg gleder meg sånn til mine blir store nok til at vi kan kose oss med brettspill :Heartred Hva lagde hun for noe godt til middag?:D
Hun lagde kremet pasta <3
Er nå knust i monopol, så sitter bare å ser på de andre :laughing002

Vedlegg

• IMG_20230909_164901.jpg
    IMG_20230909_164901.jpg
    1,9 MB · Visninger: 17
Jubler over at jeg føler kvalmen begynner å avta litt nå, selvom jeg fortsatt er grisetrøtt.. samtidig blir jeg litt stressa når symptomene avtar. Har ultralyd på onsdag, så spent og nervøs for det :smiley-ashamed008

Back
Topp