Coconutfield
Andre møte med forumet
Femte dagen og jubler forsiktig over å endelig føle meg i bedre form etter mange uker med null energi! 11+0 i dag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jubler for at jeg endelig kom meg på trening i dag og fikk trent litt styrke
Det hørtes så koselig ut! Jeg gleder meg sånn til mine blir store nok til at vi kan kose oss med brettspill Hva lagde hun for noe godt til middag?Fri helg, og eldstedatteren min har lagd verdens beste middag Nå ligger jeg totalt stappmett i senga mens hun lager karamell kjeks, etterpå skal vi spille monopol Perfekt lørdag, og jeg er skikkelig bortskjemt!
Hun lagde kremet pasta <3Det hørtes så koselig ut! Jeg gleder meg sånn til mine blir store nok til at vi kan kose oss med brettspill Hva lagde hun for noe godt til middag?
Det så super digg ut! For en flink kokk hun erHun lagde kremet pasta <3
Er nå knust i monopol, så sitter bare å ser på de andre
Det var skikkelig godt <3Det så super digg ut! For en flink kokk hun er
Woho, det gikk virkelig i full fart plutseligVi har nådd 5000!
Ja det gikk så full fart at vi til og med ikke fikk opp alle de nye svarene Heldigvis er det antall og ikke rekkefølgen som tellerWoho, det gikk virkelig i full fart plutselig
50Hvor mange innlegg må man skrive for å bli medlem i den skjulte gruppa?
Og når man har skrevet 50 innlegg, hva gjør man da? Må man selv melde seg inn eller går det automatisk?