Jubeltråd

Jubler forsiktig for at jeg ikke har blødd noe mer etter den lille blødningen i går, og for at de hos fertilitetslegen mener det med aller størst sannsynlighet skyldes en liten rift ved pilleinnsett. Murringene og strammingen i korsryggen var helt normalt :happy:

Hei igjen, forum! Positiv test på fredag:D Føler meg overhodet ikke gravid enda, men det er jeg visst! Bortreist noen dager, så får ikke testet noe mer foreløpig. Venter spent på å få tatt en ny test uti uka og se om det blir sterkere strek:)

Hei igjen, forum! Positiv test på fredag:D Føler meg overhodet ikke gravid enda, men det er jeg visst! Bortreist noen dager, så får ikke testet noe mer foreløpig. Venter spent på å få tatt en ny test uti uka og se om det blir sterkere strek:)
Gratulerer med positiv test!:joyful: Velkommen til oss! :happy093

Jubler over godt hcg resultat etter forrige ukes lille blødning. Og freaker simultant litt ut:

Altså… jeg hadde 7000 i hcg 23dpo, og 18000 i dag 27dpo.

Meridianen for hcg 23dpo (torsdag) er 3474 for et foster, 7072 for tvilling… jeg hadde 7000.
Meridianen 27dpo er 7396 for et foster, 19096 for tvilling… jeg hadde 18000.

Det behøver jo ikke bety noenting, for hcg er jo så individuelt- men jeg begynner jo å lure! Tenk om det er to inni der?!

Litt info som var ny for meg, som jeg gjerne deler: det er ikke sånn at hcg dobles annethvert døgn hele tiden, bare i starten! (Se bilde)284F109E-0060-4487-AA0D-C9574821975E.jpeg

Back
Topp