Jubeltråd

Kan man juble for Korona og null luktesans?! :hilarious: Manglende luktesans hjelper virkelig med a minimere kvalmen - I hvertfall sammenlignet med forrige svangerskap. Det er aldri så gæli at det ikke e godt for noe!! :hilarious:

Jubler over mannen - som er så herlig å tar absolut alt av arbeid med hus, barn og hund slik at jeg kan ligge å slappe av og "brygge" baby uten at jeg trenger å hverken spørre eller hinte :Heartred

Skal fortelle mine gode venner babynyheten i morgen når vi møtes for MGP aften :Heartpink Var spørsmål om vi skulle ha litt bobler, da måtte jeg dra sjåfør kortet :hilarious:

50 prosent sykemelding, og har fått kvalmestillende som tar toppen av kvalmen. Så da er jeg noenlunde oppegående.

Jubler over å ha den beste mannen som gjør alt for meg ❤️ Vi hadde akkurat spist kylling til middag, men så fikk jeg lyst på pannekaker, så nå står han og lager til meg :angelic: I går fikk jeg plutselig lyst på kyllingnuggets fra Mc’ern, så dro han og kjøpte til meg :love017 På mandag startet han senere på jobb for å kjøre meg til og fra legekontoret, fordi jeg slet med kvalme og ikke ville ta bussen ❤️ Han stiller opp og er så snill ❤️

Back
Topp