Jubeltråd

Jubler for at denne uken går tiden endelig litt fortere!
Er ikke så redd for å miste lenger, skal til jordmor på fredag, TUL neste uke også begynne å fortelle de kommende besteforeldrene.. Ting begynner virkelig å skje snart, er veldig motiverende :D

Jubler over å være ferdig på jobb for idag, nå er det senga!

Jubler for nytt hus :dance011 Flytter inn 1 oktober. Mannen er i ekstase, etter å ha mistrivdes veldig her vi er nå. Nå flytter vi inn i en svær enebolig med masse hage. Skal sette opp fotballmål, sandkasse og trampoline så fort våren kommer:love7 og ikke minst er det sol fra morgen til 22 på kvelden. Hurra:bootyshake

Jubler for nytt hus :dance011 Flytter inn 1 oktober. Mannen er i ekstase, etter å ha mistrivdes veldig her vi er nå. Nå flytter vi inn i en svær enebolig med masse hage. Skal sette opp fotballmål, sandkasse og trampoline så fort våren kommer:love7 og ikke minst er det sol fra morgen til 22 på kvelden. Hurra:bootyshake
Åh så sykt gøy!:) Vi er også på jakt etter noe nytt :Heartpink

Jubler over frihelg, og at jeg mest sannsynlig har hatt min siste nattevakt dette svangerskapet! Begynner å bli altfor tungt å holde seg våken, så blir nok tilrettelegging på dag/kveld.

Jeg må nok ta en del blodsukker målinger. Kan ikke ta belastning, men det ordnes med fastende blodsukker 7 dager på rad istedenfor. Ofte målt hjemme.

Hadde svangerskapsdiabetes sist. Håper jeg slipper det nå. Ingen indikasjon enda. Men synes det er rart jeg ikke har tatt noen blodprøver enda. Er 9+3 i dag. Men fastlegen da jeg kunne komme tilbake om noen uker for blodprøver.

Ser jeg har hoppet over noen innlegg her.

I dag jubler jeg for helg. Gleder meg til å slippe jobb to dager.

Jubler for at barnehagetilvenningen med 1-åringen går over all forventning. Selv om mor begynte å gråte da jeg skulle dra fra.

Jubler over at buksa jeg kjøpte sist jeg var gravid passer! Gikk ned en god del i vekt i forrige svangerskap, foreløpig utarter dette seg likt. Måtte kjøpe meg mindre bukse etter TUL sist. Den har IKKE passa etter fødsel, før nå. Da kan jeg bruke den frem til jeg trenger å kjøpe gravidbukse.

Jubler over å ha spist en hel (liten) middagsporsjon etter en dag helt uten matlyst!

Back
Topp