9+4 i dag, likt med når jeg mistet sist gang, så klokken 18:00 i dag er jeg offisielt lenger på vei enn jeg var da jeg mistet. 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Gleder meg til jeg kan si det samme9+4 i dag, likt med når jeg mistet sist gang, så klokken 18:00 i dag er jeg offisielt lenger på vei enn jeg var da jeg mistet.![]()
Mistet 9+1Jaa det er noe med å komme over den kneika! Kjenner fortsatt på angsten må jeg si, men litt mindre for hver dag som gårGleder meg til jeg kan si det sammeMistet 9+1
Jeg har det akkurat likt9+0 i dag, og andre dagen på rad formen er betraktelig bedre![]()
Oi gøy!Jeg kunne kjenne en tydelig babybump når jeg lå i senga i dag tidlig! Jeg hater å være gravid, men babymage er gøy, så den er hjertelig velkommenVises ikke når jeg står da jeg er litt lubben.
Visste ikke at det var noe som kunne komme såpass tidlig! Hvor langt er du på vei?10 uker og andregangsOi gøy!![]()
Visste ikke at det var noe som kunne komme såpass tidlig! Hvor langt er du på vei?
Spørs litt om man har vært gravid før osv, men allerede i uke 6/7 er livmoren like stor som en appelsin, så hvis man kjenner kroppen sin godt - da føler man såntOi gøy!![]()
Visste ikke at det var noe som kunne komme såpass tidlig! Hvor langt er du på vei?
Åh, jeg vil også! Men er førstegangs, så må nok være tålmodig litt til. Men skjønner det er stas10 uker og andregangs
Jaja, andregangs går det jo raskereSpørs litt om man har vært gravid før osv, men allerede i uke 6/7 er livmoren like stor som en appelsin, så hvis man kjenner kroppen sin godt - da føler man sånt![]()
Mange faktorer som spiller inn!Jaja, andregangs går det jo raskereMen satser på at det kommer an på hvordan livmoren ligger osv. Kjenner jo kroppen min godt, og er slank, så satser på at det er normalt å ikke se noe også (hvis ikke blir jeg stresset over at noe skal være galt).

Fiffi, ikke for å skuffe deg… Men med første hadde jeg så vidt en liten og synlig kul i uke 20Jaja, andregangs går det jo raskereMen satser på at det kommer an på hvordan livmoren ligger osv. Kjenner jo kroppen min godt, og er slank, så satser på at det er normalt å ikke se noe også (hvis ikke blir jeg stresset over at noe skal være galt).
Husker jeg var på hyttetur den påska og var så stolt der jeg vandret i ettersittende superundertøy og viste frem den lille kulen min som endelig var blitt synlig for andre enn meg selv. Og selv da måtte man vite at jeg var gravid for å legge merke til den. Frem til 8 måneder hadde jeg bare en liten og god mage, før jeg eksploderte siste måned

Kjenner meg igjen i å våkne mye ila nattenFiffi, ikke for å skuffe deg… Men med første hadde jeg så vidt en liten og synlig kul i uke 20Husker jeg var på hyttetur den påska og var så stolt der jeg vandret i ettersittende superundertøy og viste frem den lille kulen min som endelig var blitt synlig for andre enn meg selv. Og selv da måtte man vite at jeg var gravid for å legge merke til den. Frem til 8 måneder hadde jeg bare en liten og god mage, før jeg eksploderte siste måned
Spent på om det er annerledes denne gangen. Har et håp om å skjule det for jobben frem til jeg går ut i ferie når jeg er 13 uker på vei
Merk; innlegget er postet 02:20. Våkner ti ganger i løpet av natten..![]()
Høres ut som jeg kan forberede meg på å være tålmodig

Hehe, samme her. Er også 13 uker på vei når jeg tar ferie. Men jeg får veldig fort mage men er nok jeg som ser det best uansett. Gøy å komme tilbake på jobb å nærme seg halveis i svangerskapet.Fiffi, ikke for å skuffe deg… Men med første hadde jeg så vidt en liten og synlig kul i uke 20Husker jeg var på hyttetur den påska og var så stolt der jeg vandret i ettersittende superundertøy og viste frem den lille kulen min som endelig var blitt synlig for andre enn meg selv. Og selv da måtte man vite at jeg var gravid for å legge merke til den. Frem til 8 måneder hadde jeg bare en liten og god mage, før jeg eksploderte siste måned
Spent på om det er annerledes denne gangen. Har et håp om å skjule det for jobben frem til jeg går ut i ferie når jeg er 13 uker på vei
Merk; innlegget er postet 02:20. Våkner ti ganger i løpet av natten..![]()
Ja! Akkurat samme som jeg har planlagt. Har fortalt min nærmeste leder det og et par kolleger. Men utover det tenker jeg å vente til jeg kommer tilbake fra ferie og er 17+0Hehe, samme her. Er også 13 uker på vei når jeg tar ferie. Men jeg får veldig fort mage men er nok jeg som ser det best uansett. Gøy å komme tilbake på jobb å nærme seg halveis i svangerskapet.

Spennende med reaksjoner da er 17+4 etter ferien nesten likt da! Fortsatt kun sagt det til sjefen. Første jeg sa det til. Igår 11+1 idag. Venter nok noen uker til før jeg sier det til familienJa! Akkurat samme som jeg har planlagt. Har fortalt min nærmeste leder det og et par kolleger. Men utover det tenker jeg å vente til jeg kommer tilbake fra ferie og er 17+0![]()