Jubeltråd

9+4 i dag, likt med når jeg mistet sist gang, så klokken 18:00 i dag er jeg offisielt lenger på vei enn jeg var da jeg mistet. :joyful:
Gleder meg til jeg kan si det samme :Heartpink Mistet 9+1

Jeg kunne kjenne en tydelig babybump når jeg lå i senga i dag tidlig! Jeg hater å være gravid, men babymage er gøy, så den er hjertelig velkommen :Heartred Vises ikke når jeg står da jeg er litt lubben.
Oi gøy! :shy: :Heartpink Visste ikke at det var noe som kunne komme såpass tidlig! Hvor langt er du på vei?

Oi gøy! :shy: :Heartpink Visste ikke at det var noe som kunne komme såpass tidlig! Hvor langt er du på vei?
Spørs litt om man har vært gravid før osv, men allerede i uke 6/7 er livmoren like stor som en appelsin, så hvis man kjenner kroppen sin godt - da føler man sånt :)

Spørs litt om man har vært gravid før osv, men allerede i uke 6/7 er livmoren like stor som en appelsin, så hvis man kjenner kroppen sin godt - da føler man sånt :)
Jaja, andregangs går det jo raskere:) Men satser på at det kommer an på hvordan livmoren ligger osv. Kjenner jo kroppen min godt, og er slank, så satser på at det er normalt å ikke se noe også (hvis ikke blir jeg stresset over at noe skal være galt).

Jaja, andregangs går det jo raskere:) Men satser på at det kommer an på hvordan livmoren ligger osv. Kjenner jo kroppen min godt, og er slank, så satser på at det er normalt å ikke se noe også (hvis ikke blir jeg stresset over at noe skal være galt).
Mange faktorer som spiller inn!
Hvordan livmoren din er plassert/tiltet, om du bærer høyt eller lavt, om du bærer inn eller ut osv. noen kan være 8 mnd gravid og bare se ut som de har spist en for stor middag :hilarious:

Fiffi, ikke for å skuffe deg… Men med første hadde jeg så vidt en liten og synlig kul i uke 20 :hilarious: Husker jeg var på hyttetur den påska og var så stolt der jeg vandret i ettersittende superundertøy og viste frem den lille kulen min som endelig var blitt synlig for andre enn meg selv. Og selv da måtte man vite at jeg var gravid for å legge merke til den. Frem til 8 måneder hadde jeg bare en liten og god mage, før jeg eksploderte siste måned:hilarious:

Spent på om det er annerledes denne gangen. Har et håp om å skjule det for jobben frem til jeg går ut i ferie når jeg er 13 uker på vei :confused013

Merk; innlegget er postet 02:20. Våkner ti ganger i løpet av natten.. :dead:

Førstegangsgravid «, i dag 11+5, og viser en del. Mye av det er oppblåsthet e.l, men definitivt større: strever med bukser og klær generelt. Joda, har lagt på meg 2kg eller så, men kroppen er allerede såpass endret rundt livet at jeg nesten syns det er i neste laget

Fiffi, ikke for å skuffe deg… Men med første hadde jeg så vidt en liten og synlig kul i uke 20 :hilarious: Husker jeg var på hyttetur den påska og var så stolt der jeg vandret i ettersittende superundertøy og viste frem den lille kulen min som endelig var blitt synlig for andre enn meg selv. Og selv da måtte man vite at jeg var gravid for å legge merke til den. Frem til 8 måneder hadde jeg bare en liten og god mage, før jeg eksploderte siste måned:hilarious:

Spent på om det er annerledes denne gangen. Har et håp om å skjule det for jobben frem til jeg går ut i ferie når jeg er 13 uker på vei :confused013

Kjenner meg igjen i å våkne mye ila natten :hilarious: Høres ut som jeg kan forberede meg på å være tålmodig:D Blir spennende å se! Blir spennende å se om du klarer å skjule det til uke 13 denne gangen da, høres ut som det er gode muligheter for det, selv med nummer to:) Jeg håper jeg har bittelitt mage når jeg kommer tilbake etter ferie, i uke 16.. tiden vil vise:shy:

Masse lykke til i dag! Gleder meg til å se nytt jublende innlegg fra deg her inne senere i dag :D:Heartred

Hehe, samme her. Er også 13 uker på vei når jeg tar ferie. Men jeg får veldig fort mage men er nok jeg som ser det best uansett. Gøy å komme tilbake på jobb å nærme seg halveis i svangerskapet.

Hehe, samme her. Er også 13 uker på vei når jeg tar ferie. Men jeg får veldig fort mage men er nok jeg som ser det best uansett. Gøy å komme tilbake på jobb å nærme seg halveis i svangerskapet.
Ja! Akkurat samme som jeg har planlagt. Har fortalt min nærmeste leder det og et par kolleger. Men utover det tenker jeg å vente til jeg kommer tilbake fra ferie og er 17+0 :woot:

Ja! Akkurat samme som jeg har planlagt. Har fortalt min nærmeste leder det og et par kolleger. Men utover det tenker jeg å vente til jeg kommer tilbake fra ferie og er 17+0 :woot:
Spennende med reaksjoner da er 17+4 etter ferien nesten likt da! Fortsatt kun sagt det til sjefen. Første jeg sa det til. Igår 11+1 idag. Venter nok noen uker til før jeg sier det til familien

Back
Topp