Jubeltråd

Ja, det var veldig deilig. Har opplevd før at det er mye fokus på å være i jobb, så det var en lettelse.

Tidlig ultralyd i dag. Spent på å se hva som skjuler seg der inne. Det blir fort mer ekte når man får se noe.

Full fres i magen her også:Heartred Fikk høre hjertelyden og se et lite nurk. Ble satt frem en uke, så er 7+6 i dag. Blir garantert desember baby:wacky:

Full fres i magen her også:Heartred Fikk høre hjertelyden og se et lite nurk. Ble satt frem en uke, så er 7+6 i dag. Blir garantert desember baby:wacky:

Oi! Satt fram en hel uke ja. Du har ikke vært prøver fra før av da mao? :D

Oi! Satt fram en hel uke ja. Du har ikke vært prøver fra før av da mao? :D
Nei, dette er vårt lille uhell:smiley-ashamed004 Vi var egentlig ferdig på to. Nå blir det tre. Men det passer med når vi hadde sex og forrige menstruasjon. Ble unnfanget 1. april. Skikkelig aprilsnarr på oss.

Jubler for at jeg ikke finnes kvalm akkurat nå, og har laga god kveldsmat til ungene. :)

Deilig:Heartred Godt å få være den mammaen man vil være. Vet alt for godt hvordan det føles å ikke klare noe pga kvalme..

Det er veldig godt å kunne være mamma litt. :love2
De er store å forstår så mye. Føles ugreit å lyve til de, men jeg skjønner jo hvorfor jeg gjør det også :bounce

Samtidig så blir jeg litt bekymra for at kvalmen er vekk :hilarious: For en forvirrende tid :hilarious:

Jubler over denne måtte da en sånn da jeg ble usikker på den andre jeg tok før i dag.. nå er det over med testing og har en god følelse på dette går bra

Vedlegg

• D3E907E3-AAAB-45D1-ABBB-9BA814FD4291.jpeg
    D3E907E3-AAAB-45D1-ABBB-9BA814FD4291.jpeg
    1.019,1 KB · Visninger: 25
Back
Topp