Jubeltråd

Siden det er mye negativt om dagen, med trøtthet, kvalme, frykt for å miste osv (meg selv meget inkludert), vil jeg oppfordre alle til å juble over både små og store ting. Kanskje vi skal være spesielt gode på å juble over de små tingene, som virker ubetydelige nå fordi livet suger litt (mye), men kanskje er litt ekstra viktig også! :hilarious:

Derfor jubler jeg for at jeg for første gang på noen uker orka å lage ordentlig hjemmelaga middag! :hungry: Og det var sååå godt!

Jubler for at jeg var flink og ikke gikk på jobb. Det var helt rett for både kropp og sinn akkurat nå!

Jubler for at jeg kom meg på skolen idag (tar opp fag) selv om jeg hadde mest lyst til å være hjemme :sorry:

Jubler for å ta av jeansen etter en lang dag på jobb og slippe ut all lufta jeg har holdt inne en hel arbeidsdag :singing:

Jeg er så glad for at jeg er gravid!! Og har verdens beste samboer :Heartred

Jeg jubler over at jeg har fått en veldig hyggelig jordmor!

Jubler over verdens beste partner som er så forståelsesfull i denne tiden, han er fantastisk

Jubler over at vi hadde så god tid til morgenen i dag at vi laga blodpølse med sukker til frokost. Ungene elsker det, og jammen satt det ok ift kvalmen også. (Foreløpig. :hilarious:)

Nå fikk jeg lyst på! Spiste det alltid hos mormor etter skolen :hungry:

Ja, det er noe jeg har hatt med meg fra bestemor-tid. :happy: Heldigvis klart å overføre til unga :D Det, og semulegrynsgrøt :p

Kanskje litt feil ting å juble for, men jeg har akkurat snakket med legen og ble sykemeldt i to uker (og det hørtes ikke ut som hun hadde heelt troen på at jeg kom til å være tilbake i full jobb etter det.)
Så nå kjenner jeg at jeg kan senke skuldrene og bare slappe av og fokusere på meg selv.

Kanskje litt feil ting å juble for, men jeg har akkurat snakket med legen og ble sykemeldt i to uker (og det hørtes ikke ut som hun hadde heelt troen på at jeg kom til å være tilbake i full jobb etter det.)
Så nå kjenner jeg at jeg kan senke skuldrene og bare slappe av og fokusere på meg selv.

Absolutt noe å juble over! Og så deilig at legen viser forståelse ovenfor situasjonen din?:happy: Veldig bra! Håper du får slapper av og samlet inn litt ekstra energi:Heartred

Back
Topp