Jubeltråd

Jubler for å ha bestilt time til tidlig UL idag
 
Jublet over at TUL gikk fantastisk bra idag! Knøttet ultralyd i Moss kan anbefales til alle som bor i nærheten, for hun tok seg så god tid, pekte, forklarte og trippelsjekket alle mål. Og alt så bra ut! :Heartbigred

Hun anslo også at jeg er ca en uke lenger på vei enn mensterminen tror - gjett om jeg håper OUL sier det samme :p

Nå skal jeg puste ut, senke skuldrene og faktisk nyte å være kvalm, sliten og litt sur :oops::rolleyes::D
 
Jublet over at TUL gikk fantastisk bra idag! Knøttet ultralyd i Moss kan anbefales til alle som bor i nærheten, for hun tok seg så god tid, pekte, forklarte og trippelsjekket alle mål. Og alt så bra ut! :Heartbigred

Hun anslo også at jeg er ca en uke lenger på vei enn mensterminen tror - gjett om jeg håper OUL sier det samme :p

Nå skal jeg puste ut, senke skuldrene og faktisk nyte å være kvalm, sliten og litt sur :oops::rolleyes::D
Hun er kjempeflink. Var der for 12 år siden for 3D. Herlig dame, og proff
 
Idag jubler jeg over gårdagen som gikk som på skinner. Jeg petimeter som liker rent og ryddig hadde huset fullt av mann, svigerfar og svigerbror som rev ned innertaket i hele første etasje igår. Det var gips og drit overalt, og jeg hadde min beste form på flere uker. Jobbet som f... og stortrivdes i skrotet. Og når jeg kom hjem etter å ha kjørt jentungen på trening hadde mannen vasket ned hele første etasjen❤️ sånt gjør ett gravidhjerte lykkelig!! Og så er jeg 11+1 idag og har KUB-UL på mandag. Noe å se frem til forhåpentligvis:)
 
Jubler over å ha passert den magiske 12 ukers grensa med fortsatt bankende hjerte i magen. Jubler også over gjennomført morkakeprøve. Håper jeg snart kan juble over positivt svar på prøven også❤️
 
Jubler over å ha passert den magiske 12 ukers grensa med fortsatt bankende hjerte i magen. Jubler også over gjennomført morkakeprøve. Håper jeg snart kan juble over positivt svar på prøven også❤️
Hurra! Jubler sammen med deg og krysser fingrene!
 
Jubler over at jeg har drukket min første lille kopp kaffe på 7 uker:woot:
Kanskje en uvane, men en savnet sådan.
 
På tide å juble litt igjen:gen014

Gjennomført mitt første 30-min treningspass på rundt en måned. Formen er topp, sola skinner og det blir strandheng etter ett par timer studier på fm:happy093
 
Har flere grunner til å juble. Jeg føler meg så heldig. Takknemlig for å være gravid for første gang, og på første forsøk :HeartredJubler over tidlig UL som viste bankende hjerte og alt som det skal være. Jubler over påbegynt uke 12. Jubler over støttende partner. Jubler over at kvalmen begynner å trappe ned. :notworthy
 
Ååå, jeg føler meg som et nytt menneske etter å ha sluttet på de onde IVF medisinene!!!
Myyyye mindre trøtt, mindre kvalm og tarmene beveger seg i hvert fall:joyful:

Alt er lysere, jippi!!
 
Jubler over 11+0 i dag!
 
Back
Topp