Jubeltråd

Jubler over sterk og fin hjerteaktivitet på tul i dag♥️
 
Jeg jubler etter TUL hvor vi fant hjertelyd og fikk bekreftet at jeg er 8+2:Heartred
 
Så artig at vi er flere som har fått samme gode nyhet i dag! :love017
 
8+0 idag :smiley-bounce012
 
Jubler over at det tok under 10sek å finne hjertelyd med doppler ikveld ❤ det betyr (for meg) at babyen er sterk og har det godt! Akkuratt bikka inn i 8+0 :)

Har du kjøpt selv? Lyst til å kjøpe, men stod på de jeg så at man ikke kunne høre hjertelyden før uke 12. Når kunne du høre?
 
Har du kjøpt selv? Lyst til å kjøpe, men stod på de jeg så at man ikke kunne høre hjertelyden før uke 12. Når kunne du høre?

Det er berre sånn sikkerhetsmargin for å unngå bekymring :) nåken, slik som eg nå, finner den i uke 7, andre finner faktisk ikkje før uke 12. Men dei aller fleste finner rundt uke 10 ❤

Kjøpte brukt på finn, sonoline C :)
 
Jubler for 10+6 og god form
 
Last edited:
Jubler for at formen for andre dagen på rad virker lovende:smiley-bounce016
Fått spist OG pusset tenner uten å brekke meg og/eller kaste opp. Skikkelig andpusten, men orker sitte rett opp mer enn å bare ligge ned.
Likey likey:smiley-bounce012:smiley-bounce012:smiley-bounce012
 
Jubler for at formen for andre dagen på rad virker lovende:smiley-bounce016
Fått spist OG pusset tenner uten å brekke meg og/eller kaste opp. Skikkelig andpusten, men orker sitte rett opp mer enn å bare ligge ned.
Likey likey:smiley-bounce012:smiley-bounce012:smiley-bounce012
Hurra!
 
Jubler for at jeg har sovet godt i natt, og våknet uthvilt
 
Jubler for at formen for andre dagen på rad virker lovende:smiley-bounce016
Fått spist OG pusset tenner uten å brekke meg og/eller kaste opp. Skikkelig andpusten, men orker sitte rett opp mer enn å bare ligge ned.
Likey likey:smiley-bounce012:smiley-bounce012:smiley-bounce012
Jippi ❤️❤️❤️
 
Juble for at eg endo ikkje har fått liggesår :confused013:hilarious:
 
Jubler for 11+0!! ❤❤❤
 
Jubler for at spottingen stoppet helt opp torsdagskveld, og at jeg er 8+4 i dag! :Heartred
 
Back
Topp