Jubeltråd

Jubler for at kriopraktor en låste opp låsningen min i bekknet!

så deilig! Merket selv bedring i dag. Første gang på 3.5 uke uten oppkast hittil i dag. Men så blir jeg samtidig stresset.. uff.. ikke bare bare dette her :yuck:
Så deilig for deg også:) Ja, kjenner meg igjen! Tenker som deg :cool: Men nå var det bare veldig deilig å slippe litt kvalme:)

Formen er ikke like bra som i går morges, litt mer vanlig form i dag gitt :cool: Men men! Takk som spør:Heartred Hva med deg?

Uff! Håper det ikke blir så gale i dag. Her er det samme som i går, kjenner litt på veldig lett uggenhet men det er kun det...

ble du bra? Vurderer å bestille time selv:)
Hjalp veldig på. Kan sitte uten at det brenner, sover bedre og mer tøyelig! Men skal på flere. Har låst seg godt.

Jubler for at jeg er i uke 10+0 etter midnatt, og at UL denne uka gikk bra❤️ er ennå uvirkelig at jeg faktisk er gravid

Jubler for at første TUL er overstått, med gode nyheter og alt sto bra til :D ble satt frem fra 7+6 til 8+4. Og pga MA jeg hadde i vår, skal jeg ha ultralyd hver uke fremover, og gynekologen ville at jeg skulle starte på Crinone i dag. Noen som har brukt det før?:happy:

Jubler over at jeg fikk se lillingen vifte med armene på Ul tidligere uka, og vi kunne telle 5 tær på foten som strekte seg ut. Magi i hverdagen rett å slett. jeg er forresten 10 uker i dag, så jeg jubler mye i dag.

Back
Topp