Jubeltråd

Det juble æ å førr :happy093 endelig litt tid lamme gubben, å endelig fri:-) har vært ei lang å tung uke

Jubler litt fordi jeg fikk blomster av mannen i dag med et søtt kort der det sto: «So you wont forget how special you are to me» (Han er amerikansk) :Heartpink

Jubler for helg!!

Jubler for helg etter en TUL som viste at alt sto bra til :joyful: Og ikke minst null kvalme enda, 8+0!!

Vedlegg

• 20201023_203513.jpg
    20201023_203513.jpg
    32 KB · Visninger: 22
Jubler for at jeg og mannen har kjøpt oss enebolig :talk017 Vi overtar 1.februar og jeg gleder meg sååå til å lage babyrom ❤️

Jubler for at jeg og mannen har kjøpt oss enebolig :talk017 Vi overtar 1.februar og jeg gleder meg sååå til å lage babyrom ❤️

Gratulerer SÅ mye :D Kanskje vi må lage en barnerom-tråd her inne etterhvert? Jeg trenger inspo :joyful: Har også kjøpt oss nytt hus, så nå blir'e barnerom ❤

Vi har å kjøpt nytt hus, men det skal brukes såm hytte :-) glede mæ så til å fikse barneromme der å hjemme

Det kan jeg ❤️ Er i nærheten av der vi allerede bor, har jobber, venner og begge har vokst opp! Så fornøyde :D Har en leiligheten som må selges da, så håper den går fort :p
https://www.finn.no/194691932
Gratulere! Så mye hus for så "lite" penger! Blir kjekt å få større plass å boltre seg på og akkurat passe med hage!

Jubler over at jeg var på TUL idag grunnet spotting, og fikk se at alt er som det skal i livmoren så langt :)

Back
Topp