Jubeltråd!

Lurepus

Gift med forumet
VIP
Himmelbarn
Desemberskattene 2014
Desemberskatter 2016
Januar 2017
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
Her kan du dele store og små gleder i svangerskapet:)
 
Jeg er så glad for de positive testene! :woot::crybaby2:happy:
 
Det hadde jeg jublet for også :smiley-bounce012
Det har skjedd kanskje 5 ganger i hele hans liv, og det er SÅ godt med noen timer uavbrutt søvn. Angrer nesten på at jeg la meg så sent, hadde jeg lagt meg kl 22 kunne jeg fått 8 timer for første gang på 1,5 år!
 
Det har skjedd kanskje 5 ganger i hele hans liv, og det er SÅ godt med noen timer uavbrutt søvn. Angrer nesten på at jeg la meg så sent, hadde jeg lagt meg kl 22 kunne jeg fått 8 timer for første gang på 1,5 år!

Jeg kjenner følelsen min er 1 år og 9 mnd og kanskje sovet hele natta 10 ganger, som regel kommer han opp i senga til meg mellom 24 og 02
 
En dag, eller natt, skal jeg ta mot til meg og heller sitte med han til han sovner igjen, ellers får vi bare bygge ut til dobbelt dobbeltseng så det blir plass til alle :dummy: regner med at nestemann også skal oppi senga.:wideyed:
Haha, har også tenkt tanken. "Hvis vi flytter, så får vi bare kjøpe den største senga de har!" :hilarious:
 
Jubler for alle tegn til graviditet, selv om de kan være slitsomme.
 
Jubler fordi jeg har fått tydeligere gravid symptomer (selv om det er ubehagelig). Blir mer og mer sikker på at dette kommer til å gå bra. Har vært veldig redd for SA og MA.

Også jubler jeg får at jeg og typen har kjøpt ny bil i dag :)
 
Har lite symptomer, men jeg fikk se et bankende hjerte i går :love7
 
Back
Topp