Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du beskriver virkelig dagen min Formen har virkelig vært bra i dag, og jeg har endelig klart å fullføre kveldsstellet i fjøset uten hjelp fra samboer Håper dette fortsetterJubler for en litt bedre dag i dag formmessig. Klarte å ta det ekstra husarbeidet som har plaget meg litt de siste uker. Du vet, det lille ekstra som kun du ser, og som du ikke vil spørre mannen om fordi han gjør så mye ekstra allerede i disse tider. Og hvis du spør og han ikke lystrer med et smil så blir du sur og fortvilet og kan ikke forstå at han ikke bidrar mer når du faktisk BÆRER FREM BARNET HANS. Elsker hormoner krysser fingrene for stigende form fremover!
Åh så deilig! Det er så godt å kjenne på at en forhåpentligvis blir bedre og får gode dager igjenDu beskriver virkelig dagen min Formen har virkelig vært bra i dag, og jeg har endelig klart å fullføre kveldsstellet i fjøset uten hjelp fra samboer Håper dette fortsetter
Her og 10+0 i dag!Jubler for at jeg i dag er 10 uker på vei! «Bare» 2 uker igjen til uke 12
Jeg syns faktisk også det går nokså fort jeg er 9+3 i dag.Jeg er 8+0 i dag og synes det går veldig fort. Jeg er sikkert rar, men skulle helst sett at det gikk litt saktere.