Jubeltråd

Jubler for at minstejenta har bursdag i dag! 3 år, hurra! Blir spennende å fortelle jentene hva de har i vente, når jeg kommer så langt :D
 
Første dag på jobb etter ferie i dag - og jeg jubler fordi dagen er overstått og ble mye bedre enn forventa :D
 
Jubler for at bekkenet klarte seg helt opp og ned fra fjellet uten at jeg måtte stoppe eller ta pauser som ikke var innlagt. Dermed ingen kollegaer eller elever som merket noe til at jeg er gravid. Hadde jeg ikke gått opp på toppen ville jeg fått spørsmål :happy:
 
Jubler for en litt bedre dag i dag formmessig. Klarte å ta det ekstra husarbeidet som har plaget meg litt de siste uker. Du vet, det lille ekstra som kun du ser, og som du ikke vil spørre mannen om fordi han gjør så mye ekstra allerede i disse tider. Og hvis du spør og han ikke lystrer med et smil så blir du sur og fortvilet og kan ikke forstå at han ikke bidrar mer når du faktisk BÆRER FREM BARNET HANS. Elsker hormoner :p krysser fingrene for stigende form fremover!
 
Jubler for en litt bedre dag i dag formmessig. Klarte å ta det ekstra husarbeidet som har plaget meg litt de siste uker. Du vet, det lille ekstra som kun du ser, og som du ikke vil spørre mannen om fordi han gjør så mye ekstra allerede i disse tider. Og hvis du spør og han ikke lystrer med et smil så blir du sur og fortvilet og kan ikke forstå at han ikke bidrar mer når du faktisk BÆRER FREM BARNET HANS. Elsker hormoner :p krysser fingrene for stigende form fremover!
Du beskriver virkelig dagen min:hilarious: Formen har virkelig vært bra i dag, og jeg har endelig klart å fullføre kveldsstellet i fjøset uten hjelp fra samboer:happy: Håper dette fortsetter:D
 
Du beskriver virkelig dagen min:hilarious: Formen har virkelig vært bra i dag, og jeg har endelig klart å fullføre kveldsstellet i fjøset uten hjelp fra samboer:happy: Håper dette fortsetter:D
Åh så deilig! Det er så godt å kjenne på at en forhåpentligvis blir bedre og får gode dager igjen :D
 
Må juble litt for at jeg vant på topp 100 :D Får en vakker pysjamas til lillegull :D
 
Jubler for at jeg i dag er 10 uker på vei! «Bare» 2 uker igjen til uke 12 :smiley-angelic001
 
Jeg er 8+0 i dag og synes det går veldig fort. Jeg er sikkert rar, men skulle helst sett at det gikk litt saktere.
 
7+0 i dag, og synes det sneeeeeegler seg av gårde! Men jubler for ny uke :D
 
Har bestilt time til 1. svangerskapskontroll! :) Greit å være litt tidlig ute, så får jeg det tidspunktet jeg vil ha:p
 
Back
Topp