*Jubeltråd*

En tråd i 'August 2019' startet av Epletreet, 26 Nov 2018.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. zecita Forelsket i forumet Sensommerbarna 2019

ligger på sofaen og kjenner på ivrig riving og stikking i magen, samtidig som jeg ikke klarer å slukke tørsten på melk. Da må jeg bare smile fra øre til øre og juble HØYT innvendig over alle tegnene som kroppen min viser meg på at det er et lite nurk der inne :love017

• Liker Liker x 1
    • Hjertelig Hjertelig x 1
  2. Epletreet Glad i forumet Sensommerbarna 2019 Julibarna 2019

Jeg jubler over at jeg er 6 fullgåtte uker i dag :D:D
    Og siden symptomer har roet seg veldig den siste halve uka, er jeg på et vis glad for at kvalmen er tilbake :laughing002

• Hjertelig Hjertelig x 4
    • Liker Liker x 2
  3. Vifvik Glad i forumet Sensommerbarna 2019 Sensommerbarna 2016 Assistert-jentene

Jubler over uke 5 :D

• Liker Liker x 3
  4. Eplebit Elsker forumet Sensommerbarna 2019

Jubler over kvalmen? Selv om jeg klager litt og? Men mest jubel! Var ganske stresset i går når det var veldig lite action på kvalme-fronten, så jeg er happy som bare den for å kjenne at det skjer noe!

5. Conamore Glad i forumet Oktoberlykke2020❤ Sensommerbarna 2019

Hurra! Legen henviste meg for TUL hos privat gyn i uke 7(to uker til) og på sykehuset i uke 12

• Liker Liker x 1
  6. Dahlia Elsker forumet

Jeg jubler over at panikkanfallet mitt roet seg i sta da jeg tok en g-test på jobb, fordi jeg var sikker på at hele greia bare er innbilning :shy: Innbilt svangerskap, sånn som hundene mine kan få :wideyed:

• Morsom Morsom x 4
  7. Conamore Glad i forumet Oktoberlykke2020❤ Sensommerbarna 2019

Henvist til TUL i går, svar i dag. Time på sykehuset 18. Desember

• Liker Liker x 4
  8. ~Ønskebarn17&19 Forumet er livet Tilgangsansvarlig Desemberlykke2017 Julegavene 2019 Assistert-jentene

Så bra!

9. zecita Forelsket i forumet Sensommerbarna 2019

Jubler for en fantastisk fastlege, som har støtta og stått på for oss gjennom forsøket(er ikke bare bare når man skal ha en beh som ikke er «lov» i Norge og trenger medisiner/prøver osv.) I dag ble jeg også henvist til 12ukers ul :Heartbigred (skal på 6ukers og)og fikk skrevet ut svangerskapspapirer.

• Vinner Vinner x 1
    Last edited: 6 Des 2018
  10. Lilleludde Glad i forumet Sensommerbarna 2019

Jubler over 6+0 i dag :smug:

• Liker Liker x 2
  11. Conamore Glad i forumet Oktoberlykke2020❤ Sensommerbarna 2019

Jubler over at jeg får 2 TUL! Den første på sykehuset den 18. Des. Da er jeg 7+2 og en den 2. Januar hos privat men med refusjon. Da er jeg 9+3.

12. ~Ønskebarn17&19 Forumet er livet Tilgangsansvarlig Desemberlykke2017 Julegavene 2019 Assistert-jentene

Så gøy! Vi skal og ha 7+2 og privat 9+3

13. Conamore Glad i forumet Oktoberlykke2020❤ Sensommerbarna 2019

Legen henviste meg til begge plassene. Og fikk time hos begge

• Liker Liker x 1
  14. ~Ønskebarn17&19 Forumet er livet Tilgangsansvarlig Desemberlykke2017 Julegavene 2019 Assistert-jentene

Hvorfor er ene stedet privat?

15. Conamore Glad i forumet Oktoberlykke2020❤ Sensommerbarna 2019

Fordi sykehuset vanligvis er så treigt ville ho henvise begge plasser. Sist fikk vi i uke 12 på sykehuset men mistet før den tid.... legen min har selv mistet og veit hvordan det er psykisk. Så hun ville sørge for at jeg fikk i uke 7. Derfor henviste hun til begge. Den private har refusjon hos HELFO så jeg betaler bare egenandel.
    Nå viser det seg at sykehuset var kjenpesnar og fikk time der først. Tanken var da å avbestille hos private. Men siden det er to uker imellom og vi barnet jeg hadde i magen i fjor døde i uke 8, men vi ikke merket det før uke 10, synes jeg det er flott med en ultralyd til i uke 9

16. ~Ønskebarn17&19 Forumet er livet Tilgangsansvarlig Desemberlykke2017 Julegavene 2019 Assistert-jentene

Åh, da skjønner jeg. Så greit at legen graderte seg litt da. Synes og det er flott med en UL ekstra i de sårbare ukene.

17. Conamore Glad i forumet Oktoberlykke2020❤ Sensommerbarna 2019

Har endel utfordringer med helsen ellers, og angst er en av de. Hun prøver å hjelpe så godt hun kan. Jeg er heldig med fastlegen min

18. ~Ønskebarn17&19 Forumet er livet Tilgangsansvarlig Desemberlykke2017 Julegavene 2019 Assistert-jentene

Så bra da

19. MammanOgPappan Glad i forumet Sensommerbarna 2019

Jubler over 5+0 i dag :Heartred

• Hjertelig Hjertelig x 2
    • Liker Liker x 1
  20. frupingvin Elsker forumet Sensommerbarna 2019

Jubler forsiktig over positiv g-test 11 dpo (IKM i morgen) og håper på å få flytte inn her etter IKM:happy:

Vedlagte filer:

• Hjertelig Hjertelig x 3
    • Optimistisk Optimistisk x 1

Del denne siden