*Jubeltråd*

ligger på sofaen og kjenner på ivrig riving og stikking i magen, samtidig som jeg ikke klarer å slukke tørsten på melk. Da må jeg bare smile fra øre til øre og juble HØYT innvendig over alle tegnene som kroppen min viser meg på at det er et lite nurk der inne :love017
 
Jeg jubler over at jeg er 6 fullgåtte uker i dag :D:D
Og siden symptomer har roet seg veldig den siste halve uka, er jeg på et vis glad for at kvalmen er tilbake :laughing002
 
Jubler over uke 5 :D
 
Jubler over kvalmen? Selv om jeg klager litt og? Men mest jubel! Var ganske stresset i går når det var veldig lite action på kvalme-fronten, så jeg er happy som bare den for å kjenne at det skjer noe!
 
Hurra! Legen henviste meg for TUL hos privat gyn i uke 7(to uker til) og på sykehuset i uke 12
 
Jeg jubler over at panikkanfallet mitt roet seg i sta da jeg tok en g-test på jobb, fordi jeg var sikker på at hele greia bare er innbilning :shy: Innbilt svangerskap, sånn som hundene mine kan få :wideyed:
 
Jubler for en fantastisk fastlege, som har støtta og stått på for oss gjennom forsøket(er ikke bare bare når man skal ha en beh som ikke er «lov» i Norge og trenger medisiner/prøver osv.) I dag ble jeg også henvist til 12ukers ul :Heartbigred (skal på 6ukers og)og fikk skrevet ut svangerskapspapirer.
 
Last edited:
Jubler over at jeg får 2 TUL! Den første på sykehuset den 18. Des. Da er jeg 7+2 og en den 2. Januar hos privat men med refusjon. Da er jeg 9+3.
 
Jubler over at jeg får 2 TUL! Den første på sykehuset den 18. Des. Da er jeg 7+2 og en den 2. Januar hos privat men med refusjon. Da er jeg 9+3.
Så gøy! Vi skal og ha 7+2 og privat 9+3
 
Hvorfor er ene stedet privat?
Fordi sykehuset vanligvis er så treigt ville ho henvise begge plasser. Sist fikk vi i uke 12 på sykehuset men mistet før den tid.... legen min har selv mistet og veit hvordan det er psykisk. Så hun ville sørge for at jeg fikk i uke 7. Derfor henviste hun til begge. Den private har refusjon hos HELFO så jeg betaler bare egenandel.
Nå viser det seg at sykehuset var kjenpesnar og fikk time der først. Tanken var da å avbestille hos private. Men siden det er to uker imellom og vi barnet jeg hadde i magen i fjor døde i uke 8, men vi ikke merket det før uke 10, synes jeg det er flott med en ultralyd til i uke 9
 
Fordi sykehuset vanligvis er så treigt ville ho henvise begge plasser. Sist fikk vi i uke 12 på sykehuset men mistet før den tid.... legen min har selv mistet og veit hvordan det er psykisk. Så hun ville sørge for at jeg fikk i uke 7. Derfor henviste hun til begge. Den private har refusjon hos HELFO så jeg betaler bare egenandel.
Nå viser det seg at sykehuset var kjenpesnar og fikk time der først. Tanken var da å avbestille hos private. Men siden det er to uker imellom og vi barnet jeg hadde i magen i fjor døde i uke 8, men vi ikke merket det før uke 10, synes jeg det er flott med en ultralyd til i uke 9
Åh, da skjønner jeg. Så greit at legen graderte seg litt da. Synes og det er flott med en UL ekstra i de sårbare ukene.
 
Åh, da skjønner jeg. Så greit at legen graderte seg litt da. Synes og det er flott med en UL ekstra i de sårbare ukene.
Har endel utfordringer med helsen ellers, og angst er en av de. Hun prøver å hjelpe så godt hun kan. Jeg er heldig med fastlegen min
 
Jubler over 5+0 i dag :Heartred
 
Jubler forsiktig over positiv g-test 11 dpo (IKM i morgen) og håper på å få flytte inn her etter IKM:happy:
 

Vedlegg

  • Screenshot_20181207-072511_Gallery.jpg
    Screenshot_20181207-072511_Gallery.jpg
    743,7 KB · Visninger: 19
Back
Topp