Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hurra! Hvordan er formen?![]()
Jeg jubler over at jeg ikke er matforgiftet lenger... ! Jeg trodde seriøst det var gravid kvalme der et sekund og satt å gråt for jeg ante ikke hvordan jeg skulle overleve med den intense kvalmen i en mnd til...

Haha.. Huff..Jubler for å ha hatt 4 timer nå med minimal kvalmeselv med ett lammelår i ovnen som stanker ut huset
![]()
Det er IKKE verstHaha.. Huff..i know the feeling..
![]()
I dag jubler æ for å ha klart å bake brød![]()
Uhh...Det er IKKE versther i huset blir det ikke bakt noe med gjær i på minst 10 uker!!
ovn vår har ett teit renseprogram som gjør att all gjærbakst stanker eddik... ikke at selve maten.. men stanken brer seg i hele huset... helt jævlig..

GratulererJubler for tilbud om ny jobb i dagLitt blandede følelser å takke ja med tanke på at jeg ikke blir så lenge før jeg skal i permisjon. Men det er uaktuelt å takke nei i forhold til at dette er en perfekt jobb for meg
![]()
Gratulerer med ny jobb[emoji1][emoji1][emoji1][emoji119][emoji119][emoji119]Jubler for tilbud om ny jobb i dagLitt blandede følelser å takke ja med tanke på at jeg ikke blir så lenge før jeg skal i permisjon. Men det er uaktuelt å takke nei i forhold til at dette er en perfekt jobb for meg
![]()