Endelig kommer mannen hjem
nå kan jeg kaste opp i fred å ro
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulerer med dagenJubler for bursdag, 7+1 og 5 dager til TUL [emoji2][emoji173]️
Jubler for bursdag, 7+1 og 5 dager til TUL [emoji2][emoji173]️
Gratulerer med dagen![]()
Gratulerer så mye med dagenHåper den blir super. Og vi er helt likt, gøy! Jeg skal på UL om 6 dager
![]()
Nei Såklart burde du ikke detJeg jubler fordi jeg er 4+3 i dag. Tok digital test for noen dager siden som viste 1-2 uker. Det var deilig etter svake streker på strimmler[emoji2][emoji122][emoji271] jeg har ikke testet noe mer etter det. Det at flere her fortsetter og teste og teste utover. Burde jeg det?Jeg holdt på å bli gal av testingen[emoji85]så bestemte meg bare for å stole på at det sitter. Har ømme bryster, kvalm før jeg har spist om morgenen og halsbrann. Ingen tr har kommet så jeg jubler i det stille[emoji2][emoji7]
Holdt på å bli gal av all den testingen og psykisk slitsomt å analysere hele tiden[emoji28] men kjenner at jeg tenker litt på om jeg burde tatt en digital til å se om den viser 2-3 uker. Nå er uansett butikkene stengt så jeg får bare stole på det siden mensen ikke har kommet.Nei Såklart burde du ikke det [emoji5]️
Har du styrke nok til å avslutte nå så er jo det helt klart best.
Jeg fikk ikke sjelefred før jeg hadde sett 2-3 og 3+. Den testingen er et helveteHoldt på å bli gal av all den testingen og psykisk slitsomt å analysere hele tiden[emoji28] men kjenner at jeg tenker litt på om jeg burde tatt en digital til å se om den viser 2-3 uker. Nå er uansett butikkene stengt så jeg får bare stole på det siden mensen ikke har kommet.

Fantastisk at du har sett det da[emoji7]Jeg fikk ikke sjelefred før jeg hadde sett 2-3 og 3+. Den testingen er et helvete![]()
Ja jeg kunne ikke tro det selv, det er fantastiskFantastisk at du har sett det da[emoji7]