Jubeltråd

I dag er jeg like langt på vei som da jeg mistet forrige gang. Jubler over at det ikke er noe tegn til blødninger enda [emoji2]

I dag er jeg like langt på vei som da jeg mistet forrige gang. Jubler over at det ikke er noe tegn til blødninger enda [emoji2]
Ååå,det er en stor terskel...
Jeg har min om to dager.. !
Er faktisk mer nervøs enn jeg trodde jeg skulle være....
Men jeg klamrer meg til de ømme brystene,som jeg absolutt IKKE hadde forrige gang.. Har også svakere mensmurringer enn forrige gang som jeg også ser på som et positivt tegn..:)
Dette skal gå bra :D

Ååå,det er en stor terskel...
Jeg har min om to dager.. !
Er faktisk mer nervøs enn jeg trodde jeg skulle være....
Men jeg klamrer meg til de ømme brystene,som jeg absolutt IKKE hadde forrige gang.. Har også svakere mensmurringer enn forrige gang som jeg også ser på som et positivt tegn..:)
Dette skal gå bra :D

Jaa, håper det vill gå denne gangen. Hvis ikke tar vi en pause fra tanken på å prøve.
Det er ikke noe særlig å gå å gruble, men godt å få det overstått denne dagen. Krysser fingrene for at egget ditt også klorer seg fast [emoji4] veldig fint å ha noen symptomer. Heia egget [emoji173]

Jubler over bra stigning på siste hcg-prøven. Forrige prøve viste unormal lav stigning så det går rette veien.
Den var på nesten 5000 4+5, da vil gyn kunne se noe på ultralyd neste mandag!

Jubler over hvor fantastisk gøy det var å overraske mannen. Og over å endelig kunne snakke med mannen om babisen som er på vei [emoji173]️

HAha åååååååå så deilig :D fikk klump i halsen nå... :knegg::knegg: Tåler ingenting om dagen,griner av alt...

Det var helt fantastisk! Jeg var så nervøs, haha, satt og skalv, og fikk ikke spist lunsjen før han hadde fått nyheten :P Nå har jeg skravla hål i hue på han, endelig noen å snakke med [emoji28][emoji12]

Det var helt fantastisk! Jeg var så nervøs, haha, satt og skalv, og fikk ikke spist lunsjen før han hadde fått nyheten :p Nå har jeg skravla hål i hue på han, endelig noen å snakke med [emoji28][emoji12]
Fantastisk !!! :happy093

Jubler over 2-3 på clearblue idag, 11 dpo. Håper disse spirene sitter helt ut på oss alle!!

I dag jubler jeg for denne. Har hatt så svake strimler, men nå kommer det seg :D Har sammenlignet med forrige graviditets strimler, og det er helt likt. Hurra[emoji1374]

IMG_8244.JPG

Idag brukte jeg den siste strimmeltesten jeg hadde liggende. Og den viste en så sterk strek som jeg aldri har sett før!
Det trengte jeg virkelig idag,da jeg mistet på denne dagen forrige gang.
Så det jubler jeg for idag :Heartbigred

Back
Topp