Jubeltråd

Gratulerer med ei prinsesse Steinbukk89 [emoji173]️Bra dere er i trygge hender, nå er det bare å vokse seg stor så dere kommer hjem [emoji173]️
 
Har ikke skrevet noe om det før nå. Det har vært så mye fra alt skjedde. Hun bare kom, helt uten forvarsel, om morgenen forrige søndag.
Jeg kjente nedpress og hadde noe jeg trodde var vannavgang. Ringte til føden, og jordmor ba meg legge meg ned så skulle vi bli hentet av ambulanse.
Før ambulansen kom, kom neste nedpressfølelse, og ut kom hun, hjemme i senga. Ambulansepersonellet fikk ut hodet, og hun ble evakuert til sykehuset, vi sendt etter.
Så nå tilbringer vi dagene på nyfødt intensiv, og blir nok her frem til termin ca.
Hun viser positive tegn og vektkurven peker oppover! [emoji1]

Så ja.. litt vel spesiell fødehistorie på meg.. fødsel på maks en halvtime og rett på pressrier. Ikke å anbefale, men alt har gått bra tross alt. [emoji169]

Wow :smiley-ashamed004
Gratulerer så mye med lille jenta, får håpe kurven går i riktig retning hele veien, og at dere får komme hjem.
Utrolig at det allerede har kommet en lita ei til verden i forumet vårt :love017
 
Jeg vil juble over at jenta jeg fikk 26.08.18, født i uke 29+6 i dag er ti dager gammel og har hatt en fin utvikling til nå [emoji1][emoji177]
Oj! For en historie! Gratulerer så uendelig mye med lille jenta deres! Godt å høre at alt er vel med dere begge, og at dere får hjelp til å bearbeide opplevelsen. Er det første deres? Ingen tegn på tidlig fødsel før det omtrent var over?
 
Oj! For en historie! Gratulerer så uendelig mye med lille jenta deres! Godt å høre at alt er vel med dere begge, og at dere får hjelp til å bearbeide opplevelsen. Er det første deres? Ingen tegn på tidlig fødsel før det omtrent var over?

Det er vårt første barn ja. [emoji4] Noe jeg forsåvidt er glad for i vår situasjon. Må være vanskelig å skulle dele tiden sin mellom barna sine. Akkurat nå går alt fokus til å være her med henne.

Nei ingen tegn til fødsel overhodet. Rett på nedpress, vannavgang og pressrier.
Så får vel heller aldri et svar på hvorfor det skjedde. Men dveler ikke så mye ved det heller.
 
Jubler for at det er akkurat 10 uker til termin i dag [emoji4] nå går det unna synes jeg [emoji28][emoji173]️
 
Jubler for at det er akkurat 10 uker til termin i dag [emoji4] nå går det unna synes jeg [emoji28][emoji173]️

Går så sykt fort framover nå:wideyed::hilarious: Får litt åndenød,kjenner jeg:joyful: Grattis med kun 10 uker igjen til mål:cool05
 
Det er vårt første barn ja. [emoji4] Noe jeg forsåvidt er glad for i vår situasjon. Må være vanskelig å skulle dele tiden sin mellom barna sine. Akkurat nå går alt fokus til å være her med henne.

Nei ingen tegn til fødsel overhodet. Rett på nedpress, vannavgang og pressrier.
Så får vel heller aldri et svar på hvorfor det skjedde. Men dveler ikke så mye ved det heller.

Wow. Det må ha vært en opplevelse, når man ikke har erfaring fra før. Leste i fødetråden at du hadde setefødsel hjemme? Rakk det å komme noe assistanse fra sykehuset i det minste? Veldig glad for å høre at alt ser bra ut! Hun var vel bare utålmodig på å møte den skjønne mammaen sin [emoji5][emoji8] Gratulerer så mye! Lykke til i tiden fremover og kos dere glugg med datteren deres.
 
Har ikke skrevet noe om det før nå. Det har vært så mye fra alt skjedde. Hun bare kom, helt uten forvarsel, om morgenen forrige søndag.
Jeg kjente nedpress og hadde noe jeg trodde var vannavgang. Ringte til føden, og jordmor ba meg legge meg ned så skulle vi bli hentet av ambulanse.
Før ambulansen kom, kom neste nedpressfølelse, og ut kom hun, hjemme i senga. Ambulansepersonellet fikk ut hodet, og hun ble evakuert til sykehuset, vi sendt etter.
Så nå tilbringer vi dagene på nyfødt intensiv, og blir nok her frem til termin ca.
Hun viser positive tegn og vektkurven peker oppover! [emoji1]

Så ja.. litt vel spesiell fødehistorie på meg.. fødsel på maks en halvtime og rett på pressrier. Ikke å anbefale, men alt har gått bra tross alt. [emoji169]

Oi, det hørtes tøft ut! Godt at alt gikk fint med deg og babyen! Gratulerer så mye!
 
Back
Topp