Jubeltråd

Bryllupsdag[emoji173]️

Jubler for uke 30+0 idag:) Da er det ca 8 uker igjen til planlagt keisersnitt. Har ikke fått dato enda, får den etter UL om 12 dager:) Mangler endel utstyr enda, som vugge i stua, bilstol og ny madrass til sprinkelsenga. Må vente til lønn kommer:D

Jeg vil juble over at jenta jeg fikk 26.08.18, født i uke 29+6 i dag er ti dager gammel og har hatt en fin utvikling til nå [emoji1][emoji177]

Hjelp, fødte du så mye for tidlig! Det har jeg ikke fått med meg men gratulerer så Masse og så flott at alt er bra ♥️ vil du fortelle mer?

Jeg vil juble over at jenta jeg fikk 26.08.18, født i uke 29+6 i dag er ti dager gammel og har hatt en fin utvikling til nå [emoji1][emoji177]

*Gisp* har en av oss fått sin lille allerede?! Det har gått meg hus forbi. Så godt å høre at utviklingen er fin. Gratulerer!

Ojj, har du født prematurt? Visste ikke du hadde født. Gratulerer så mye med ei lita frøken:Heartbigred:love7

Hjelp, fødte du så mye for tidlig! Det har jeg ikke fått med meg men gratulerer så Masse og så flott at alt er bra [emoji813]️ vil du fortelle mer?

Har ikke skrevet noe om det før nå. Det har vært så mye fra alt skjedde. Hun bare kom, helt uten forvarsel, om morgenen forrige søndag.
Jeg kjente nedpress og hadde noe jeg trodde var vannavgang. Ringte til føden, og jordmor ba meg legge meg ned så skulle vi bli hentet av ambulanse.
Før ambulansen kom, kom neste nedpressfølelse, og ut kom hun, hjemme i senga. Ambulansepersonellet fikk ut hodet, og hun ble evakuert til sykehuset, vi sendt etter.
Så nå tilbringer vi dagene på nyfødt intensiv, og blir nok her frem til termin ca.
Hun viser positive tegn og vektkurven peker oppover! [emoji1]

Så ja.. litt vel spesiell fødehistorie på meg.. fødsel på maks en halvtime og rett på pressrier. Ikke å anbefale, men alt har gått bra tross alt. [emoji169]

Har ikke skrevet noe om det før nå. Det har vært så mye fra alt skjedde. Hun bare kom, helt uten forvarsel, om morgenen forrige søndag.
Jeg kjente nedpress og hadde noe jeg trodde var vannavgang. Ringte til føden, og jordmor ba meg legge meg ned så skulle vi bli hentet av ambulanse.
Før ambulansen kom, kom neste nedpressfølelse, og ut kom hun, hjemme i senga. Ambulansepersonellet fikk ut hodet, og hun ble evakuert til sykehuset, vi sendt etter.
Så nå tilbringer vi dagene på nyfødt intensiv, og blir nok her frem til termin ca.

Så ja.. litt vel spesiell fødehistorie på meg.. fødsel på maks en halvtime og rett på pressrier. Ikke å anbefale, men alt har gått bra tross alt. [emoji169]

Shit Bra at det går bra, det høres skikkelig dramatisk ut. Pass på at du snakker om alle følelser du måtte ha rundt det, jeg kjenner jo ikke deg, men jeg tror at jeg hadde hatt behov for å lufte en del tanker etter en sånn opplevelse.

Oi, ganske så spesiell historie det der ja! Men så bra at alt etter forholdene er bare bra :) Hvor stor var hun?

Shit Bra at det går bra, det høres skikkelig dramatisk ut. Pass på at du snakker om alle følelser du måtte ha rundt det, jeg kjenner jo ikke deg, men jeg tror at jeg hadde hatt behov for å lufte en del tanker etter en sånn opplevelse.

Ja vi har fått veldig god hjelp og jeg har snakket med jordmoren, legen som kom hjem til oss og sosionom i dagene etter fødselen. Er mye å bearbeide, men et veldig godt hjelpeapperat [emoji1]

Back
Topp