Jaa [emoji7]For noen fantastiske foreldre! [emoji173]️
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jaa [emoji7]For noen fantastiske foreldre! [emoji173]️
Herlighet for noen foreldre!Jeg har jubel!!
Mamma vaska hele leiligheta mi i går! Guuuuuud, for en befrielse! Har bare kunnet tatt skippertak i det siste, men nå er det ordentlig rent overalt samtidig! [emoji7]
Og hun ommøblerte soverommet for meg, så krybba står klar ved siden av senga. Var veldig rart å gå og legge seg i går. Krybba har jo stått på rommet lenge, men nå står den der den skal stå, liksom.
Og vi har gjort avtale om at mens jeg ligger på sykehuset, skal hun og pappa stikke innom og vaske, og få stellebordet inn på badet.
Ja, jeg elsker familien min. De er fantastisle. [emoji173]

Jaa [emoji7] Digger de!Herlighet for noen foreldre!![]()
Lykke til.I dag skal gutten min på 20 mnd begynne i bhg. Lillegutt har blitt stor [emoji4][emoji7]
Lykke til.Det blir nok morsomt for ham!
Masse lykke til! Så spennende. [emoji4]I dag skal gutten min på 20 mnd begynne i bhg. Lillegutt har blitt stor [emoji4][emoji7]
Masse lykke til!!I dag skal gutten min på 20 mnd begynne i bhg. Lillegutt har blitt stor [emoji4][emoji7]
Foreldre er alltid mer nervøse enn barna. Jobber i barnehage og er sikker oå åt det går helt strålendeTakkda er mann og gutt sendt avgårde. Og jeg blir alene hjemme i rundt 2 timer. Håper alt går bra
Vis vedlegget 269914
Store barnehagegutten min [emoji173]️
Lykke til med barnehage start. Det går nok kjempebra.Takkda er mann og gutt sendt avgårde. Og jeg blir alene hjemme i rundt 2 timer. Håper alt går bra
Vis vedlegget 269914
Store barnehagegutten min [emoji173]️
Masse lykke tilI dag skal gutten min på 20 mnd begynne i bhg. Lillegutt har blitt stor [emoji4][emoji7]

Det er så sinnsykt når ting blir satt i perspektiv!Herlighet! Er maks 2 mandager igjen av livet uten baby!![]()

Jeg har litt av det samme. Har ikke slitt så veldig med smerter og sånt, men har brukt veldig lang tid på å få nok søvn. Sover stort sett en time eller to av gangen gjennom natta, og må ta en formiddagslur etter at de andre er i gang med dagen for å få nok søvn totalt. I natt sov jeg ganske mye, men la meg likevel litt etter 10 og sov til 12Har sovet så utrolig godt i natt, bare våken to timersovna med en gang mannen dro på jobb og og lå å dro meg i senga helt til12.30
nå slapper jeg av på sofaen. Hva skjer liksom, har ikke klart å ha ro i kroppen eller sove på mange mnd. Alltid vondt et sted, stressa, vondt for å puste, varm osv. Denna dagen kan jeg leve lenge på
![]()
Merkelig at bare plutselig en dag snur det sånn, etter lange tider man går å er helt frynsete med lite søvn og mange plagerJeg har litt av det samme. Har ikke slitt så veldig med smerter og sånt, men har brukt veldig lang tid på å få nok søvn. Sover stort sett en time eller to av gangen gjennom natta, og må ta en formiddagslur etter at de andre er i gang med dagen for å få nok søvn totalt. I natt sov jeg ganske mye, men la meg likevel litt etter 10 og sov til 12Deilig. Våkner alltid med vondt i hofta på den siden jeg sover på, men det går fort nok over.