Jubeltråd :)

Doser'n har vært lydig og respektert at han må vente til all kjøring og henting til to ulike sommerskoler denne uka er over. Nå er det bare 2 timer til siste henting, og så fort kommer han garantert ikke, så jeg jubler over at det gikk bra!

Man skulle kanskje tro at å hente og levere på to ulike skoler som ligger i hver sin retning fra hjemme ikke skulle bli noe problem når det er 2 unger med 3 foreldre, men etter som vi tre voksne bare har én bil til sammen, og tidspunktet for levering og henting var helt likt, så ble det litt verre:)
 
Merkelig at bare plutselig en dag snur det sånn, etter lange tider man går å er helt frynsete med lite søvn og mange plager :oops: bare å nyte er ikke sikkert detta blir vanen frem til fødsel:p
Nei. Det er vel en slags herding fram til man må regne med å bli vekket i det uendelige.
 
Doser'n har vært lydig og respektert at han må vente til all kjøring og henting til to ulike sommerskoler denne uka er over. Nå er det bare 2 timer til siste henting, og så fort kommer han garantert ikke, så jeg jubler over at det gikk bra!

Man skulle kanskje tro at å hente og levere på to ulike skoler som ligger i hver sin retning fra hjemme ikke skulle bli noe problem når det er 2 unger med 3 foreldre, men etter som vi tre voksne bare har én bil til sammen, og tidspunktet for levering og henting var helt likt, så ble det litt verre:)

Høres ut som logistikk på høyt plan...
 
Regn og uvær i Oslo! Får heimlengsel. Har vært altfor lite dritvær i sommer!
 
Høres ut som logistikk på høyt plan...
Eldste har stort sett havna på motorsykkel. En pappa hentet og en leverte:) Sommerskolen var fra 08:45 til 15:45, og det blir jo litt kort arbeidsdag imellom der for fedrene. Greit å være mange:)
 
Samboeren min er heller ikke noe glad i det :bored: jeg syns det er uimotståelig godt!
 
I stedet for de vanlige "skjer det noe?" "Merker du noe?" Fikk jeg i dag en "hvordan går det med deg?"
Det var litt koselig å høre at jeg ikke kun er en fødeklar babyfabrikk. :)
 
I stedet for de vanlige "skjer det noe?" "Merker du noe?" Fikk jeg i dag en "hvordan går det med deg?"
Det var litt koselig å høre at jeg ikke kun er en fødeklar babyfabrikk. :)

Hentet pakke på posten i dag og han spurte hvor langt jeg var på vei istedet for å si at jeg så fødeklar ut, ble litt glad jeg [emoji85]

Er ikke mye som skal til! :)
 
Hentet pakke på posten i dag og han spurte hvor langt jeg var på vei istedet for å si at jeg så fødeklar ut, ble litt glad jeg [emoji85]

Er ikke mye som skal til! :)
Helt sant!
Og i går eller forgårs var det ei i bhg som kommenterte hvor sprek jeg var som tok tilvenning over termin. Levde på den resten av dagen. :)
 
Helt sant!
Og i går eller forgårs var det ei i bhg som kommenterte hvor sprek jeg var som tok tilvenning over termin. Levde på den resten av dagen. :)

Ja, fysio sa i dag at jeg virket «lett i kroppen» og selv om jeg føler det er tungt nå på slutten så føler jeg meg ok sprek også igrunn, så det var kjekt :) Tar det jeg får av kompliment nå om dagen altså ;)
 
For ca. 3 uker siden hadde jeg på meg en kjole som blafret litt, aka hang litt rett ned fra magen istedenfor å fremheve den. Møtte tilfeldig på en tidligere kollega, og etter litt løst og fast, nevnte jeg ettellerannet om barnet/graviditeten. Å hun bare "å, du er gravid ja! Jeg turte ikke spør."
Hallo damen. Jeg er 8,5 måneder på vei. Jeg vagger litt når jeg går. Jeg ubevisst stryker magen konstant. Men for deg ser det altså ut som jeg bare har blitt enda feitere. [emoji23][emoji23] Følte meg ikke akkurat bra resten av den dagen.
 
Back
Topp