Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg ble overrasket med babyshower i kveld! Veldig overrasket, og veldig hyggelig [emoji813]️ hadde ikke trodd jeg skulle få det, og hvertfall ikke nå med 13 dager til termin at samboeren har klart å holde det hemmelig

Gratulerer med dagen til storebror.Jublar for å komme meg heim frå sjukehuset idag
Jubel for masse melk, ein rolig gut som et og søv og bæsjar, 3 timar x 2 med nokolunde samanhengande søvn på mor og barn inatt, ein nyforelska nybakt pappa og ein kropp som nyter tilværet som ikkje-gravid og ferdigfødd
Og ikkje minst, jubel for storebror som fyller 11 år idag!
Gammel nok til å starte på Hogwarts! Og bursdag nesten samme dag som Harry Potter jo!Jubler for ett års bryllupsdag i dag!![]()
Jubler for ett års bryllupsdag i dag!![]()
Jublar for å komme meg heim frå sjukehuset idag![]()
Jubel for masse melk, ein rolig gut som et og søv og bæsjar, 3 timar x 2 med nokolunde samanhengande søvn på mor og barn inatt, ein nyforelska nybakt pappa og ein kropp som nyter tilværet som ikkje-gravid og ferdigfødd
Og ikkje minst, jubel for storebror som fyller 11 år idag!
Grattis! [emoji7]
Gratulerer!

Gratulerer med dagen til storebror.Gammel nok til å starte på Hogwarts! Og bursdag nesten samme dag som Harry Potter jo!

Gratulerer til storebror! Og godt å høre at lillebror ser ut til å bli et prakteksemplar av en baby!

Så deilig med litt å juble for!Tror ikke vi er så glade her for tida, måtte til side 4 for å finne Jubeltråden.
Jeg er egentlig sure-Hilde i dag, men... Jeg har kjempefine øyenbryn! Det er nesten det beste jeg vet, å få dem fikset. Rydder opp i hele ansiktet liksom.Whee.
Nå tilbake til sure-Hilde.
Jeg har jubel!!
Mamma vaska hele leiligheta mi i går! Guuuuuud, for en befrielse! Har bare kunnet tatt skippertak i det siste, men nå er det ordentlig rent overalt samtidig! [emoji7]
Og hun ommøblerte soverommet for meg, så krybba står klar ved siden av senga. Var veldig rart å gå og legge seg i går. Krybba har jo stått på rommet lenge, men nå står den der den skal stå, liksom.
Og vi har gjort avtale om at mens jeg ligger på sykehuset, skal hun og pappa stikke innom og vaske, og få stellebordet inn på badet.
Ja, jeg elsker familien min. De er fantastisle. [emoji173]