Jubeltråd :)

Overraskende.., men JM sa i dag at hodet var festet langt nede i bekkenet ..og jeg er tredjegang, og hu virka veldig overrasket..

Let magic happend! Føler jo underlivet mitt soper gulvet snart!
37+0

Jeg hadde hodet festa og langt nede uke 34 og annengangs. Jm hadde aldri opplevd det før. Men mente at jeg bare hadde veldig bra bekken, ideelt for å føde. Har jo hørt at det er sjeldent hode festes på flergangs og da helst ikke før rett før/når vannet går

Men min mor fikk mange barn og der festa hodet seg 3 uker før fødsel med alle... :)

Lykkelig over temperatur-dropp på 10 grader :woot:

Gråveir, regn og 18 hærlige grader :smiley-angelic003 Før regnet kom inatt var det 26 grader, inne og ute, heilt krise!

Image1532963048.857806.jpg

Kom meg opp fra senga etter kontroll og er igang med middagen :) gratinert potetstappe med pølse og bacon står på menyen [emoji4]

Vi er ferdig med 90% av gulvleggingen nå, og det er gullende rent under sofaen :cool:
Neste sofa vi kjøper skal være en som er lett å komme under, for fysj så mye drit det samler seg under der når man har dyr :wtf:

Vi er ferdig med 90% av gulvleggingen nå, og det er gullende rent under sofaen :cool:
Neste sofa vi kjøper skal være en som er lett å komme under, for fysj så mye drit det samler seg under der når man har dyr :wtf:
Roboten får plass under sofaen vi har nå, fryktelig greit. :)

Moro du:p kattehår er det minste problemet her i huset, 2 åringen ELSKER å dytte leker under sofaen...

Moro du:p kattehår er det minste problemet her i huset, 2 åringen ELSKER å dytte leker under sofaen...
L har nettopp oppdaget den gleden! :shifty: også vil han ha hjelp til å få det frem igjen...

Altså, kun litt pels hadde ikke gjort meg så mye. Men begge dyra våre dytter allslags av leker, godbiter og tyggebein under der. Fant mye ekle greier når vi flyttet den nå, mister ungen leker under så forblir de der :wtf:

Det gjør hunden vår :p Dytter lekene under, også står han og bjeffer på dem så vi skal hente dem frem. Er jo en lek for han :shifty:
Haha, ene hunden her gjør det samme. Tror faktisk hun har et helt eget bjeff for "hjelp, hjelp, ballen er under sofaen!" :hilarious:

Vi skal kjøpe ny sofa nå, nesten kun pga det du skriver :p

Edit: så ikke før etter jeg hadde posta at det var pga dyr :p skal love deg, det blir ikke bedre med barn [emoji23]

I dag kom mamma og klippet hekken for meg. [emoji7] Så det var veldig greit, én ting mindre på meg. Fikk ryddet kjøkkenet selv, og ellers brukt dagen på kaffebesøk hos en venninne [emoji4]

Snill mamma. Jeg må dog innrømme jeg lo litt for meg selv her, for her sier vi "klippe hekken" om å stusse Fiffi ...:hilarious:

Igjen får jeg sånne merkelige syner, ho ho.

Back
Topp