Jubeltråd :)

Har sovet fra 1-11! :o :wideyed:

Og jubler litt for 37 uker! :D

Haha, jeg er kjempefornøyd! Siste nettene har vært 2-5 max.
Jeg kjenner til den med å juble over å ha sovet 2 timer sammenhengende. At noe er bedre enn vanlig trenger ikke bety at det er bra:-) Lov å juble likevel:-)

Jubler for at guttungen sov lenge i dag (8:30). Og har sovet første duppen sent :) og jeg fikk sove litt mer i mellomtiden.

Vært ute med mannen og spist på restaurant og fant en rett som ikke kommer til å ødelegge blodsukkeret:-)

5 uker til termin og bare bittelitt av en siste arbeidsdag igjen før fri, fri, fri. Og kald nok natt til å få sove. Måtte riktignok vente to timer i går kveld med å få sove fordi Doser’n har blitt helt treningsnarkoman nå i uke 35, og blæra er en av favorittbokseputene.

I dag vil jeg juble for mannen min[emoji173]️ han har tatt guttungen to dager på rad på morningen og ett par bleier i samme slengen. Det er luksus for min del siden jeg tar 99,9% av bleiene.
Jeg har fått sovet lenge to dager på rad og det gjør underverker [emoji7]

Om dette fortsetter kommer jeg til å bli bortskjemt mens han har ferie.

I dag vil jeg juble for mannen min[emoji173]️ han har tatt guttungen to dager på rad på morningen og ett par bleier i samme slengen. Det er luksus for min del siden jeg tar 99,9% av bleiene.

Du fortjener å skjemmes bort nå:-)

Vel fortjent!! :)

Back
Topp