Noe sier meg at dere har litt skeiv fordeling på middagslaging hjemme hos dereJeg kom hjem til (nesten) ferdig middag i går, og nystøvsugd leilighet i dag.
Han lager som oftest middag når han er hjemme
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Noe sier meg at dere har litt skeiv fordeling på middagslaging hjemme hos dereJeg kom hjem til (nesten) ferdig middag i går, og nystøvsugd leilighet i dag.
Da har du fått sms om levering går jeg utifra? Fint når ting funker ^^Jubler for at det snart dukker opp en pakke med tidsfordriv fra strikkemamma.(sporing er ge-ni-alt!
)
Får varsel fra appen.Da har du fått sms om levering går jeg utifra? Fint når ting funker ^^

Altså, den var en av de litt større, men ikke 10kg [emoji23]Får varsel fra appen.![]()
Var en bug tidligere - først sto det nemlig at den veide 10! Kg.![]()
Fikk det ikke helt til å stemme, jeg heller.Altså, den var en av de litt større, men ikke 10kg [emoji23]
Håper maskinen kommer frem idag [emoji7] den kom til siste sorteringsstadjon i går (50 min unna), og at jeg slipper å få hentemelding på mandag når vi har dratt på ferie...Fikk det ikke helt til å stemme, jeg heller. [emoji14] nå står det litt mer moderat vekt.![]()
Krysser fingre og tær!Håper maskinen kommer frem idag [emoji7] den kom til siste sorteringsstadjon i går (50 min unna), og at jeg slipper å få hentemelding på mandag når vi har dratt på ferie...
DEN KOM [emoji16][emoji7][emoji3]Krysser fingre og tær!![]()
Jeg har sovet masse i natt![]()
Vurdere å stå opp da kanskje? Mannen min kom hjem fra sykkeltur 06 til morran. Ganske trøtt og sliten da. Han sover nok en stund tilJeg og! Selv om jeg har vært oppe å tisset 6!!! ganger.
Vurdere å stå opp da kanskje? Mannen min kom hjem fra sykkeltur 06 til morran. Ganske trøtt og sliten da. Han sover nok en stund til![]()

så deilig å ligge litt i senga. Mannen din sover kanskje en stund til da vil jeg tro!Han burde i alle fall detSkal opp snartså deilig å ligge litt i senga. Mannen din sover kanskje en stund til da vil jeg tro!
Det høres ut som en sånn midt-på-treet. Kunne vært verre, kunne trengt bedre.Jeg tror jeg sov fra 1-7!![]()