Jeg håper virkelig ikke at min kommer i juli, ettersom jeg reiser hjem fra sommerferie først 3.-4. august. Riktignok bedre med juli enn et sted langs veienDet håper jeg ogselv om jeg håper min egen kommer i juli
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg håper virkelig ikke at min kommer i juli, ettersom jeg reiser hjem fra sommerferie først 3.-4. august. Riktignok bedre med juli enn et sted langs veienDet håper jeg ogselv om jeg håper min egen kommer i juli
![]()
Jeg håper virkelig ikke at min kommer i juli, ettersom jeg reiser hjem fra sommerferie først 3.-4. august. Riktignok bedre med juli enn et sted langs veien![]()
Fungerer nok ikke til å nyte ferien noe særlig jeg heller. Men det blir fint for mann og barn. Jeg får vel endelig tid til å strikkeSer denjeg hadde ikke dratt på ferie så nært termin, men det er fordi jeg har en møkkalei kropp. Den funger bare på 10% nå, så hadde ikke blitt en hyggelig ferie uansett :/
Så de nede ved veien i går, og nå har de skjøtet på selve kabelen! Det kvalifiserer til litt jubling! Ordentlig lei av mobilnett og mobilt bredbånd. Jubler for mannen min som henter meg på jobb hver dag, for at jeg skal slippe å vagge rundt på tog og buss i rushtrafikken![]()
En riktig gentlemann!! [emoji173]️
Du er omvendt av meg. Jeg er kjempestolt hver gang jeg har klart å kjøpe noeJubler for at jeg shoppet mye mindre enn jeg trodde jeg kom til å gjøre i dag [emoji85]
Man henger alltid etter fram til ting er levert 2 min før fristen går ut.Jubler for at eksamen snart er over.
Jubler ikne fordi jeg henger etter![]()
Fristen går ut i morgen kl 15, men tror jeg skal bli ferdig i kveld så jeg kan lese over i morgen tidligMan henger alltid etter fram til ting er levert 2 min før fristen går ut.
All grunn til å være fornøyd. Du er flink!Fristen går ut i morgen kl 15, men tror jeg skal bli ferdig i kveld så jeg kan lese over i morgen tidlig
Er ganske fornøyd med at jeg i det hele tatt har fått til noe, med tanke på at jeg jo ble utskrevet fra føden for ei uke siden.![]()
Tusen takkAll grunn til å være fornøyd. Du er flink!