Jeg håper virkelig ikke at min kommer i juli, ettersom jeg reiser hjem fra sommerferie først 3.-4. august. Riktignok bedre med juli enn et sted langs veienDet håper jeg og selv om jeg håper min egen kommer i juli
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg håper virkelig ikke at min kommer i juli, ettersom jeg reiser hjem fra sommerferie først 3.-4. august. Riktignok bedre med juli enn et sted langs veienDet håper jeg og selv om jeg håper min egen kommer i juli
Jeg håper virkelig ikke at min kommer i juli, ettersom jeg reiser hjem fra sommerferie først 3.-4. august. Riktignok bedre med juli enn et sted langs veien
Fungerer nok ikke til å nyte ferien noe særlig jeg heller. Men det blir fint for mann og barn. Jeg får vel endelig tid til å strikkeSer den jeg hadde ikke dratt på ferie så nært termin, men det er fordi jeg har en møkkalei kropp. Den funger bare på 10% nå, så hadde ikke blitt en hyggelig ferie uansett :/
Jubler for mannen min som henter meg på jobb hver dag, for at jeg skal slippe å vagge rundt på tog og buss i rushtrafikken
En riktig gentlemann!! [emoji173]️
Du er omvendt av meg. Jeg er kjempestolt hver gang jeg har klart å kjøpe noeJubler for at jeg shoppet mye mindre enn jeg trodde jeg kom til å gjøre i dag [emoji85]
Man henger alltid etter fram til ting er levert 2 min før fristen går ut.Jubler for at eksamen snart er over.
Jubler ikne fordi jeg henger etter
Fristen går ut i morgen kl 15, men tror jeg skal bli ferdig i kveld så jeg kan lese over i morgen tidligMan henger alltid etter fram til ting er levert 2 min før fristen går ut.
All grunn til å være fornøyd. Du er flink!Fristen går ut i morgen kl 15, men tror jeg skal bli ferdig i kveld så jeg kan lese over i morgen tidlig
Er ganske fornøyd med at jeg i det hele tatt har fått til noe, med tanke på at jeg jo ble utskrevet fra føden for ei uke siden.
Tusen takkAll grunn til å være fornøyd. Du er flink!