Jubeltråd :)

Det håper jeg og :) selv om jeg håper min egen kommer i juli :p
Jeg håper virkelig ikke at min kommer i juli, ettersom jeg reiser hjem fra sommerferie først 3.-4. august. Riktignok bedre med juli enn et sted langs veien:-)

Jeg håper virkelig ikke at min kommer i juli, ettersom jeg reiser hjem fra sommerferie først 3.-4. august. Riktignok bedre med juli enn et sted langs veien:)

Ser den :) jeg hadde ikke dratt på ferie så nært termin, men det er fordi jeg har en møkkalei kropp. Den funger bare på 10% nå, så hadde ikke blitt en hyggelig ferie uansett :/

Ser den :) jeg hadde ikke dratt på ferie så nært termin, men det er fordi jeg har en møkkalei kropp. Den funger bare på 10% nå, så hadde ikke blitt en hyggelig ferie uansett :/
Fungerer nok ikke til å nyte ferien noe særlig jeg heller. Men det blir fint for mann og barn. Jeg får vel endelig tid til å strikke:-)

Jeg har en dato babyen ikke skal komme og det er 5-åringen sin første skoledag som er rett før termin . Det er hennes dag!Det er den ene dagen. Skrekk og gru hvis jeg er på sus da. Skal ha det med meg om det så skal skypes fra sus.

Jubler for at jeg shoppet mye mindre enn jeg trodde jeg kom til å gjøre i dag [emoji85]

Tror jaggu det nærmer seg graving av fiber nå!!:woot: Så de nede ved veien i går, og nå har de skjøtet på selve kabelen! Det kvalifiserer til litt jubling! Ordentlig lei av mobilnett og mobilt bredbånd. :p

Image1528828457.651510.jpg

Se hva som dukka opp hjemme hos meg [emoji7] nå en kveld skal jeg kose meg med alle 3 filmene og nystekte brownies muffins [emoji6]

Jubler for at jeg shoppet mye mindre enn jeg trodde jeg kom til å gjøre i dag [emoji85]
Du er omvendt av meg. Jeg er kjempestolt hver gang jeg har klart å kjøpe noe:-)

3 dager til jeg får hilse på mini igjen :) kontroll av morkaken, men men.. får ett lite Glimt da :) [emoji1360]

Jubler for at eksamen snart er over.
Jubler ikne fordi jeg henger etter :p

Jubler for at eksamen snart er over.
Jubler ikne fordi jeg henger etter :p
Man henger alltid etter fram til ting er levert 2 min før fristen går ut.

Man henger alltid etter fram til ting er levert 2 min før fristen går ut.
Fristen går ut i morgen kl 15, men tror jeg skal bli ferdig i kveld så jeg kan lese over i morgen tidlig :)
Er ganske fornøyd med at jeg i det hele tatt har fått til noe, med tanke på at jeg jo ble utskrevet fra føden for ei uke siden. :)

Fristen går ut i morgen kl 15, men tror jeg skal bli ferdig i kveld så jeg kan lese over i morgen tidlig :)
Er ganske fornøyd med at jeg i det hele tatt har fått til noe, med tanke på at jeg jo ble utskrevet fra føden for ei uke siden. :)
All grunn til å være fornøyd. Du er flink!

Back
Topp