Gratulerer med dagen.20+0 idag å en som blir 4 år [emoji1][emoji173]️

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulerer med dagen.20+0 idag å en som blir 4 år [emoji1][emoji173]️

Gratulerer med dagen på forhånd!Jubler for fredag. En slitsom uke er snart over. Hockeykamper som er vunnet, og mesterskapet i boks. Jubler for oslo-tur i morgen og hotellnatt. Og så har jeg visst bursdag i morgen. Blir 25 enda en gang. [emoji85]
Godt nøgd med at glukosebelastninga frå igår var strøken - 4,6 fastande, 5,5 etter to timarEin ting mindre å tenke på!
Jubler for fredag. En slitsom uke er snart over. Hockeykamper som er vunnet, og mesterskapet i boks. Jubler for oslo-tur i morgen og hotellnatt. Og så har jeg visst bursdag i morgen. Blir 25 enda en gang. [emoji85]
Ja syns egentlig det. Guttungen har gledet seg til min bursdag i flere uker. [emoji7] Han glede mr seg mye mer enn meg men blir koselig med kake og stor god klem fra gutta mine. [emoji173]Bursdag er gøy!! Hurra!
Nå har jeg passert halvveis uansett hvor mye på overtid jeg går![]()

Jubler for en supersnill svigerfamilie som har tatt valpen med på tur to dager på rad helt av seg selv, når mannen er bortreist i helga og bekkenet mitt absolutt ikke godtar å gå turVeldig deilig å slippe å mase og be om hjelp, og at de bare tilbyr seg og kommer og ordner!
![]()