Jubeltråd :)

Jubler for at eldstemann i huset lot meg få sove til nesten 8 før mamma måtte opp. Det var godt :)

Jubler for at mannfolket kommer hjem i dag!
Formen er, om mulig, verre i dag.:wtf:

Jubler litt for at det nye litt større bekkenbeltet er straks lagt ut for sending. Får det vel iløpet av neste uke forhåpentligvis [emoji4]

Jubler for fredag. En slitsom uke er snart over. Hockeykamper som er vunnet, og mesterskapet i boks. Jubler for oslo-tur i morgen og hotellnatt. Og så har jeg visst bursdag i morgen. Blir 25 enda en gang. [emoji85]

Jubler for fredag. En slitsom uke er snart over. Hockeykamper som er vunnet, og mesterskapet i boks. Jubler for oslo-tur i morgen og hotellnatt. Og så har jeg visst bursdag i morgen. Blir 25 enda en gang. [emoji85]
Gratulerer med dagen på forhånd! :D

Bursdag er gøy!! Hurra!

Bursdag er gøy!! Hurra!
Ja syns egentlig det. Guttungen har gledet seg til min bursdag i flere uker. [emoji7] Han glede mr seg mye mer enn meg men blir koselig med kake og stor god klem fra gutta mine. [emoji173]

Så blir det Oslo Med teater og god middag.

Jubler for straks helg, bursdagsfeiring av nevø og forhåpentligvis enda noen dager med fint vær :)

Nå har jeg passert halvveis uansett hvor mye på overtid jeg går:)

Jubler for en supersnill svigerfamilie som har tatt valpen med på tur to dager på rad helt av seg selv, når mannen er bortreist i helga og bekkenet mitt absolutt ikke godtar å gå tur :oops: Veldig deilig å slippe å mase og be om hjelp, og at de bare tilbyr seg og kommer og ordner! :happy:

Jubler for en supersnill svigerfamilie som har tatt valpen med på tur to dager på rad helt av seg selv, når mannen er bortreist i helga og bekkenet mitt absolutt ikke godtar å gå tur :oops: Veldig deilig å slippe å mase og be om hjelp, og at de bare tilbyr seg og kommer og ordner! :happy:

Så deilig [emoji1316]

Sommerdekk på sykkelen:-)

Back
Topp