Jubeltråd :)

Så gøy å få se aktive små krabater! Visste ikke at man skulle ta ul ved ks-søknad. Men det forklarer hvorfor jeg har fått time ved ultralydlaben for min ks-samtale i neste uke, bare to dager etter oul...
Nei det visste ikke jeg heller! Men én veldig god bonus ;) masse lykke til!!! ❤

1 uke til oul :)

Jubler for en fin dag på jobb

Hvor lenge blir han hjemme? [emoji1316]

Han blir hjemme 4 uker, sånn er turnusen hele året [emoji85] 5 på 4 fri. I fjor var han 5 hjemme å 4 borte. De må gjøre det slik for å få det til å gå opp slik det er hver sin gang å være hjemme i desember :p

I sommer har han lang ferie da :) hjemme fra midten av juli til 25 august. Da skal båten på verksted :) håper babyen kommer til termin eller før slik han får noen uker sammen med den før han drar. Sist var mini bare 14 dager når han dro :/

Han blir hjemme 4 uker, sånn er turnusen hele året [emoji85] 5 på 4 fri. I fjor var han 5 hjemme å 4 borte. De må gjøre det slik for å få det til å gå opp slik det er hver sin gang å være hjemme i desember :p

I sommer har han lang ferie da :) hjemme fra midten av juli til 25 august. Da skal båten på verksted :) håper babyen kommer til termin eller før slik han får noen uker sammen med den før han drar. Sist var mini bare 14 dager når han dro :/

Åh, ja får håpe det! [emoji4]

Jubler over en fantastisk vakker liten gutt i magen på OUL som jeg er helt forelsket i!! Også har han fått navn og jeg er blitt satt frem i forhold til termin. Termin 29 Juli nå, men jeg holder meg i terminforumet for det!! Også fått innvilget planlagt keisersnitt som mest sannsynlig blir 23 :dummy::D Alt var tipp topp og lille ga tommel opp!!

03A82F4E-37B5-452B-B756-F56B297A4B12.jpeg

Last edited:
Jubler over en fantastisk vakker liten gutt i magen på OUL som jeg er helt forelsket i!! Også har han fått navn og jeg er blitt satt frem i forhold til termin. Termin 29 Juli nå, men jeg holder meg i terminforumet for det!! Også fått innvilget planlagt keisersnitt som mest sannsynlig blir 23 :dummy::D
Gratulerer så mye :D ❤ gutter er sååå herlige ;) og så godt å ha KS i orden! Jeg får svar ila neste uke, så er veldig spent

Gratulerer så mye :D ❤ gutter er sååå herlige ;) og så godt å ha KS i orden! Jeg får svar ila neste uke, så er veldig spent

Ja, veldig godt med KS i orden. Var redd for å få nei, men legen sa bare ja med en gang på bakgrunn av hva fastlegen min hadde skrevet i henvisningen. Håper du får positivt svar, det synes jeg bare skulle mangle.. Du skal jo ha to også!!

Ja, veldig godt med KS i orden. Var redd for å få nei, men legen sa bare ja med en gang på bakgrunn av hva fastlegen min hadde skrevet i henvisningen. Håper du får positivt svar, det synes jeg bare skulle mangle.. Du skal jo ha to også!!
Så glad på dine vegne :)
Jeg ble fortalt ALLE ulempene ved KS og hun sa at de var VELDIG strenge på det der. Jeg sa at jeg var villig til å gå privat å betale for det hvis jeg fikk avslag, så får vi se :p fader at de ikke bare kan gi meg et svar da

Så glad på dine vegne :)
Jeg ble fortalt ALLE ulempene ved KS og hun sa at de var VELDIG strenge på det der. Jeg sa at jeg var villig til å gå privat å betale for det hvis jeg fikk avslag, så får vi se :p fader at de ikke bare kan gi meg et svar da

Som om man ikke vet noe om ulempene med et keisersnitt i utgangspunktet. Men en fødsel med komplikasjoner er vel ikke akkurat å foretrekke? Jeg vil ikke ha KS fordi det er en lett løsning akkurat. Det vil jo være en lenger rekonvalens tid og det kan ta lang tid å komme seg ordentlig. Hjelp til å ta meg av lille kan det hende jeg trenger og. Jeg vil jo ha det fordi jeg anseer at det er det tryggeste for både meg og barn i min situasjon.. Synes du kunne fått svar med en gang da..

Som om man ikke vet noe om ulempene med et keisersnitt i utgangspunktet. Men en fødsel med komplikasjoner er vel ikke akkurat å foretrekke? Jeg vil ikke ha KS fordi det er en lett løsning akkurat. Det vil jo være en lenger rekonvalens tid og det kan ta lang tid å komme seg ordentlig. Hjelp til å ta meg av lille kan det hende jeg trenger og. Jeg vil jo ha det fordi jeg anseer at det er det tryggeste for både meg og barn i min situasjon.. Synes du kunne fått svar med en gang da..
Ja, enig! Jeg sa at vi var forberedt på at mannen må ta seg av guttene i begynnelsen og sa at jeg visste om all risikoen og at det for meg var verdt det. Men fikk litt på følelsen at hun spydde ut alt fordi de må det iflg retningslinjer ellernoe. Så har et håp om at d ordner seg :) blir utrolig stressa hvus ikke :O

Hurra for at jeg endelig kjenner lille i magen :D Begynte å bli rimelig stresset over å ikke ha kjent liv, 16+3 i dag med nr 3. Mistenker at morkaken er foran denne gangen, likt som med nr 1. Blir spennende å se på oul om bare 13 dager, egentlig 14, men siden dagen i dag nesten er over, går jeg for 13 :p:D

Kjent liv utenpå i dag, to ganger, langt nede da.
Hadde skrevet at jeg kjente masse liv i uke 18 med nummer 1, så ikke så rart at jeg kjenner mer og mer med nummer 2 nå i uke 16 da? [emoji7]

Jubler for to små dult nederst til høyre i magen [emoji173]️

Jubler for at den kommende storesøsteren skal få vite at hun skal bli storesøster idag:Heartbigred
Hun kommer til å bli overlykkelig! Gleder meg til å hente henne i barnehagen idag etter en uke hos pappaen:happy:

Jubler for at det bare er noen timer igjen til en etterlengtet rolig helg hjemme, bare kjæresten og meg [emoji178]

Jubler for 18 uker, kjenner daglig tydelige dult å bevegelser fra lille [emoji173]️ åsså er det bare 3 dager til mannen kommer hjem <3 luksus å få sove lengre en til halv 7 :p

Jubler for 17 uker i dag [emoji173]️
Og daglige dult de siste dagene [emoji7]

Back
Topp