Jubeltråd :)

Kjenner lille sparke meg, tre ganger på rad nå, ååå [emoji7][emoji173]️

18+0 :)

Bare en uke igjen til mannen er hjemme! [emoji322][emoji173]️ 5 uker alene med 2 barn er stress når formen er dritt!

Bare en uke igjen til mannen er hjemme! [emoji322][emoji173]️ 5 uker alene med 2 barn er stress når formen er dritt!

Superkvinne du! Jeg gruer meg til mannen skal bort ei langhelg liksom [emoji28]

Superkvinne du! Jeg gruer meg til mannen skal bort ei langhelg liksom [emoji28]

Forstår deg jeg :) er nesten som en livsstil dette her :p vanesak.. så går som oftest veldig bra. Men nå har jeg vært influensasyk i 14 dager, å ungene 14 dager før det. Sååå kjenner det blir godt med hjelp :p

Forstår deg jeg :) er nesten som en livsstil dette her :p vanesak.. så går som oftest veldig bra. Men nå har jeg vært influensasyk i 14 dager, å ungene 14 dager før det. Sååå kjenner det blir godt med hjelp :p

Hvor lenge blir han hjemme? [emoji1316]

Var på ultralyd og fikk se de aktive bebisene igjen :D ❤ var inne for å søke om KS og ante ikke at jeg skulle ta ultralyd, så det var en fin overraskelse! jeg skal på oul i morgen, så litt snodig :p
Legen kunne se to gutter, så da fikk vi nok rett beskjed forrige gang :) ❤ ❤
De var veldig aktive og lå ikke i ro ett sekund :)
De ble målt til 18+6, selv om jeg er 18+2, men termin blir ikke flyttet pga ivf.

Var på ultralyd og fikk se de aktive bebisene igjen :D [emoji173] var inne for å søke om KS og ante ikke at jeg skulle ta ultralyd, så det var en fin overraskelse! jeg skal på oul i morgen, så litt snodig :p
Legen kunne se to gutter, så da fikk vi nok rett beskjed forrige gang :) [emoji173] [emoji173]
De var veldig aktive og lå ikke i ro ett sekund :)
De ble målt til 18+6, selv om jeg er 18+2, men termin blir ikke flyttet pga ivf.

Så gøy å få se aktive små krabater! Visste ikke at man skulle ta ul ved ks-søknad. Men det forklarer hvorfor jeg har fått time ved ultralydlaben for min ks-samtale i neste uke, bare to dager etter oul...

Back
Topp