Lærer, 1-7 klasseGrattis! Hva studerer du?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lærer, 1-7 klasseGrattis! Hva studerer du?
Lærer, 1-7 klassesiste året [emoji16]
Ikke like idyllisk som det høres ut [emoji23][emoji23]Flinkis!! Jeg har alltid drømt om å være lærer for 1. klassinger... [emoji1303]
Når klokka har du time?Jubler for at jeg er ferdig med aller siste samling i studiet, er på vei hjem til mann og barn (selv om jeg ikke er framme før i natt) og skal på tul igjen om under 24 timer [emoji3]
Kl 12Når klokka har du time?![]()
Jubler for at jeg har verdens snilleste mann, som baker skoleboller til meg (akutt craving) selv om vi begge vet at sannsynligheten for at den ligger i do ti min etter den er spist, er nær 100% [emoji7]
Ekte kjærlighet! [emoji173]️(håper du holder den nede!)
Venter i spenning på at de skal bli ferdig! Har tatt tre ulike kvalmestillende samtidig i håp om å beholde den [emoji56]
Afipran, Zofran og? [emoji85]
Tåler ikke afipran... Postafen, stemetil og zofran [emoji6]
Synes Postafen funker greit jeg.. Men har både Afipran og Zofran i tillegg, kun tatt Zofran ved behov på de værste dagene hittil [emoji28] Men han skrev ut 8 mg, jeg tenker jo 4 mg er nok [emoji85]
Jeg har både 4 mg og 8 mg. Tatt 8 mg nå. Synes ingenting hjelper på kvalmen da, men må prøve for en så god sak som skolebolle [emoji12]
Håper de holder seg nede [emoji1316]