Jubeltråd :)

I dag jubler jeg for at jeg har spist nesten et halvt egg. Nå har det gått to timer, og jeg har ikke sett det ennå... første gang siden midten av desember at noe har vært såååå lenge på besøk i magesekken. [emoji7]

Jubler for at jeg er ferdig med aller siste samling i studiet, er på vei hjem til mann og barn (selv om jeg ikke er framme før i natt) og skal på tul igjen om under 24 timer [emoji3]
Når klokka har du time? :)

15 uker i dag :)

13 uker i dag:Heartred

Jubler for at jeg har verdens snilleste mann, som baker skoleboller til meg (akutt craving) selv om vi begge vet at sannsynligheten for at den ligger i do ti min etter den er spist, er nær 100% [emoji7]

Jubler for at jeg har verdens snilleste mann, som baker skoleboller til meg (akutt craving) selv om vi begge vet at sannsynligheten for at den ligger i do ti min etter den er spist, er nær 100% [emoji7]

Ekte kjærlighet! [emoji173]️ :D (håper du holder den nede!)

Fått time til oul 12.03! Men.. må ringe å bytte time fordi samboer er borte da..

Tåler ikke afipran... Postafen, stemetil og zofran [emoji6]

Synes Postafen funker greit jeg.. Men har både Afipran og Zofran i tillegg, kun tatt Zofran ved behov på de værste dagene hittil [emoji28] Men han skrev ut 8 mg, jeg tenker jo 4 mg er nok [emoji85]

Synes Postafen funker greit jeg.. Men har både Afipran og Zofran i tillegg, kun tatt Zofran ved behov på de værste dagene hittil [emoji28] Men han skrev ut 8 mg, jeg tenker jo 4 mg er nok [emoji85]

Jeg har både 4 mg og 8 mg. Tatt 8 mg nå. Synes ingenting hjelper på kvalmen da, men må prøve for en så god sak som skolebolle [emoji12]

Jeg har både 4 mg og 8 mg. Tatt 8 mg nå. Synes ingenting hjelper på kvalmen da, men må prøve for en så god sak som skolebolle [emoji12]

Håper de holder seg nede [emoji1316]

Back
Topp