Jubeltråd :)

Ikke helt korrekt av meg kanskje, men jubler for å kunne være hjemme fra jobb med en litt syk 6-åring. Jeg er sliten og trøtt, og han er mye mindre slitsom enn en arbeidsdag.

Ikke helt korrekt av meg kanskje, men jubler for å kunne være hjemme fra jobb med en litt syk 6-åring. Jeg er sliten og trøtt, og han er mye mindre slitsom enn en arbeidsdag.
Litt ukorrekt kan man tillate seg å være i en unntakstilstand som denne. :) God bedring til mini!

12 uker i dag:D

Sjansen har ikke gått ifra deg..... ;-) Håper du slipper mer oppkast.

Oppkasten pleier komme mellom 06.30-07.30 så føler meg trygg på at i dag slipper jeg unna iallefall. Har dabbet mer og mer av siste uken nå, noe som er på tide siden jeg er 17+4 nå

Oppkasten pleier komme mellom 06.30-07.30 så føler meg trygg på at i dag slipper jeg unna iallefall. Har dabbet mer og mer av siste uken nå, noe som er på tide siden jeg er 17+4 nå
Du tilhører altså juli? Hyggelig med besøk.

Du var på en måte den her inne jeg krysset fingrene mest for for at skulle lykkes denne gangen. Det er så fryktelig urettferdig. Får håpe det virkelig var cysten som var problemet, og at denne siste var et tilfelle av ren uflaks. Eller eventuelt at de oppdager noe som burde vært oppdaget før som kan fikses. Lykke til videre, og når du blir gravid igjen, så vil vi vite. Du hører til her fremdeles selv om du har mistet.
Tusen takk [emoji170] endte med cytotek hvor jeg hadde rier på sykehuset og kjente når vannet gikk. Kjente også når fosteret kom ut.. fisj. Endte med utskraping i narkose. Psykisk går det fint med meg[emoji170] cysten var allerede operert bort så de klarer ikke finne problemet desverre, men vi prøver igjen [emoji170]

Back
Topp