Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
1 time til ul. Gruer meg!
Tusen takk [emoji173]er så redd. Har aldri komt så langt som dette med mannen min før. Eller... har vært i uke 12 hver gang, men fosterene har død i uke 8-9. 5.gangen gjelder det?!Lykke til!
Håper det går bra denne gangenTusen takk [emoji173]er så redd. Har aldri komt så langt som dette med mannen min før. Eller... har vært i uke 12 hver gang, men fosterene har død i uke 8-9. 5.gangen gjelder det?!

Takk.. Men det gikk dessverre ikke denne gangen heller [emoji174]Håper det går bra denne gangen[emoji813]red
Takk.. Men det gikk dessverre ikke denne gangen heller [emoji174]
Åneei, så utrolig leit! Hvor gammelt ble fosteret? Vet de årsaken til at dette skjer?Takk.. Men det gikk dessverre ikke denne gangen heller [emoji174]
Fosteret var 9+3. Nei altså vi har vært til full utredning. Ingenting galt sier de. Jeg har reist til Haugesund og operert inni livmoren en stor cyste de mente var årsaken til mine ma.. Men tydeligvis hjalp ikke det heller [emoji174]Åneei, så utrolig leit! Hvor gammelt ble fosteret? Vet de årsaken til at dette skjer?
Fosteret var 9+3. Nei altså vi har vært til full utredning. Ingenting galt sier de. Jeg har reist til Haugesund og operert inni livmoren en stor cyste de mente var årsaken til mine ma.. Men tydeligvis hjalp ikke det heller [emoji174]
Heilt ufattelig kva nokon skal måtte oppleve! Det her er berre urettferdig. URETTFERDIG! Og totalt meiningslaust. Veit ikkje kva eg skal sei..håpar du får 150% oppfølging om dåke makta nye forsøk. Holdt ut, og ta vare på kvarandre