Jubeltråd :)

Får så vondt av deg :( Vi skulle jo gå sammen helt til mål vi nå. Siste personen jeg ville måtte stryke fra terminlisten :(
Ja vi skulle så [emoji174][emoji174] uff.. neste gang går det sikkert[emoji174]

Jubler for å ha orket å rydde og vaske og skifte sengetøy i dag. Håper det betyr at 1.trimester-utmattelsen er i ferd med å gi seg.

Ja vi skulle så [emoji174][emoji174] uff.. neste gang går det sikkert[emoji174]
Du var på en måte den her inne jeg krysset fingrene mest for for at skulle lykkes denne gangen. Det er så fryktelig urettferdig. Får håpe det virkelig var cysten som var problemet, og at denne siste var et tilfelle av ren uflaks. Eller eventuelt at de oppdager noe som burde vært oppdaget før som kan fikses. Lykke til videre, og når du blir gravid igjen, så vil vi vite. Du hører til her fremdeles selv om du har mistet.

Har denne helga orket å vaske hunden og stelle potene, vaske og legge sammen klær, vasket vaskerommet og dusjen, vasket steikeovnen og kjøkken, vært på besøk og lagd middag 2 ganger [emoji173]️ Får som regel igjen for det på kveldene, men fy så herlig det er å få litt orden hjemme igjen [emoji7] Krysser fingrene for at det bare går oppover, kjenner lite til kvalmen for tiden [emoji4]

Jeg jubler for at Storhamar ishockey har vunnet serien i år. Nå skal vi bli norgesmestere også. [emoji169][emoji170]

Jubler for å ha overlevd helga :) Tre bursdagsfeiringer for 7 åringen i helga, det gikk hardt for seg til tider, men vi overlevde :)

Halvparten av de på terminlista har nådd 12 uker:smiley-bounce016

Back
Topp