Jubeltråd :)

10 uker i dag og magen ser ut til å forme seg mer som en babybump:D:D

Jubler for enda en en vellykket ultralyd i går [emoji173]️ en sprellende og aktiv liten bamsemums - er ca 9+6 i dag :) Denne gang med innvendig ultralyd. Herlig og skremmende på en gang, tror endelig jeg begynner å tro litt på det, men fortsatt nytt med tanke på alt som har skjedd det siste året [emoji173]️ Gleder oss til neste ultralyd (nakkefold) om 2 uker... er også takknemlig for å ha sendt papirer på svangerskapspenger i dag, da jeg arbeider offshore og det er vanskelig med tilrettelegging. Mye nytt på en gang dette [emoji93] spennende!!
ce44d084ead9c62ce1e970bf9c599cd3.jpg

Jubler for første svangerskapskontroll i dag og at jeg fikk høre hjertet for første gang:Heartbigred 146 slag i munttet:) jeg er helt rørt.

I følge fastlege er jeg også lengere i svangerskapet enn jeg har trodd. Vips er jeg flyttet frem fra 11+3 til 12+4. Ny termin er 31/7. Holder meg til augustgruppa da den sikkert blir justert igjen:)

Jubler for at det endelig var min tur til å få se lille på ultralyd i dag. Alt var i orden og ble satt fram noen dager [emoji5] bare en uke igjen før jeg er 12 uker på vei [emoji4]

Så herlig! Gratulerer så mye :)

Back
Topp