Jubeltråd

5+3 i dag :smiley-bounce022 synes det er utrulig vanskelig å holde det hemmelig! Har lyst til å skrike ut at jeg er gravid!! men nå vet mine to beste venninner det så da ble det plutselig litt lettere :D

Jubla for forhøgning under navlen idag når eg sto opp, kjente tydleg blæra stikke opp - og rekna med det er livmora sin feil. Enda eit tegn om at det mest sannsynleg e nåken inni der [emoji173]

Jubler for en skikkelig god, lang natts søvn[emoji1373] føler meg som en ny person i dag[emoji23]

Jeg fikk så iiiiinnmari lyst på grilla kylling! Jeg får nesten ikke i meg så mye pga kvalmen, men fikk helt vann i munnen av å tenke på det! Kjørte til butikken, men da var ikke kyllingen ferdig før om 35 minutter... Kjørte derfor hjem igjen og tilbake for den kyllingen SKULLE jeg ha!! Nå har jeg endelig fått i meg skikkelig middag og det var så utrolig godt <3 Hurra!

7veker idag [emoji16] og pappa sa det var på tide han fekk fleire barnevarn, gleda meg til å dele med familien[emoji173]

Jubler for 7 uker idag, og henvisning til tul er sendt fra fastlegen til sykehuset... bare å vente på innkalling :D

Back
Topp